بازدید کاظمی پور از اردوی تیم ملی والیبال بانوان

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در کمپ شهید چمران از اردوی تیم ملی والیبال بانوان بازدید کرد.

بازدید کاظمی پور از اردوی تیم ملی والیبال بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (دوشنبه) از اردوی تیم ملی والیبال بانوان در کمپ شهید چمران تهران بازدید کرد. در این بازدید که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز حضور داشت، در ابتدا فریبا محمدیان، نایب رئیس بانوان فدراسیون گزارش کوتاهی از شرایط تیم ملی داد و از توجه کاظمی پور در حمایت از ورزش بانوان تشکر کرد.

سپس الساندرا کمپدلی، گفت: از شما به علت توجه به ورزش زنان تشکر می کنم و برای ما افتخاری است که شما اینجا هستید.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز ضمن توجه و حمایت از ورزش بانوان گفت: کوشش می کنیم تیم ملی بانوان به بازی های آسیایی اعزام گردد. ما از وزارت ورزش پول نمی خواهیم و فقط به حمایت معنوی احتیاج داریم.

تیم ملی والیبال بانوان مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد که 30 مردادماه تا 6 شهریور ماه در فیلیپین برگزار می گردد و بعد از آن به دو مسابقه بزرگ اعزام خواهد شد. بعلاوه مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی قونیه از 15 تا 27 مرداد ماه و بازی های آسیایی هانگژو در شهریورماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1944

به "بازدید کاظمی پور از اردوی تیم ملی والیبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید کاظمی پور از اردوی تیم ملی والیبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید