بازگشت بازی Flappy Bird بدون دخالت سازنده اصلی اجرا شده؛ بازی رمزارزی است

به گزارش مجله 90 جعبه، اگر شما در این چند روز اخبار دنیای گیمینگ را دنبال نموده باشید، می دانید که یک شرکت نو میخواهد تا بازی فلپی برد (Flappy Bird) را دوباره زنده کند. طبق چیزی که این شرکت اعلام نموده بود امتیاز بازی فلپی برد از سازنده اصلی خریداری شده و قرار است بازی دوست داشتنی ابتدای دوران گوشی های هوشمند دوباره زنده گردد.

بازگشت بازی Flappy Bird بدون دخالت سازنده اصلی اجرا شده؛ بازی رمزارزی است

این خبر برای هواداران قدیمی پلتفرم موبایل بسیار هیجان انگیز بود. به علت اینکه فلپی برد یکی از قدیمی ترین عناوین پلتفرم موبایل است و چندین سال است که در دنیای گیمینگ حضور دارد. نکته اینجاست که شرکت اصلی سازنده این بازی در سال 2017 فلپی برد را از فروشگاه های بازی حذف کرد و در نتیجه فلپی برد از دسترس هواداران خارج شد.

با گذشت زمان نسخه های مختلفی از بازی فلپی برد به وسیله شرکت های مختلف طراحی شدند که همگی ویژگی های خاص خود را داشتند اما هیچ کدام به خوبی بازی اصلی نبود. به نوعی در بازی اصلی یک سادگی و زیبایی وجود داشت که در هیچ بازی دیگری نبود و در نتیجه همیشه جای خالی فلپی برد احساس می شد. در نتیجه این خبر عرضه دوباره مجموعه فلپی برد برای هواداران بسیار خوشایند بود.

حال طبق اخباری که اعلام شده این بازی تازه فلپی برد هم واقعی نیست و در اصل یک بازی بر اساس کریپتو بوده و شرکت سازنده بازی اصلی هم دخالتی در طراحی آن ندارد. شرکت Dong Nguyen که سازنده اصلی بازی فلپی برد است در یک توییت اعلام نموده که هیچ ارتباطی با شرکت سازنده بازی تازه فلپی برد نداشته و هیچ چیزی را نفروخته است! از طرفی این شرکت اعلام نموده که از کریپتو در دنیای بازی پشتیبانی نمی کند.

بازی فلپی برد در سال 2013 روی فروشگاه های بازی در موبایل عرضه شد و توانست پیروزیت بسیار خوبی کسب بکند. در سال 2014 بازی فلپی برد به حدی پیروز شد که برای شرکت سازنده روزانه عایدی هزاران دلاری داشت و به همین علت توانست این شرکت را به جایگاه خاصی در دنیای گیمینگ برساند.

تیمی که اخیراً اعلام نموده میخواهد بازی فلپی برد را بازسازی کند، تیم Flappy Bird Foundation است که متشکل از تعدادی از هواداران این بازی است. نکته اینجاست که این افراد حق استفاده از شخصیت اصلی و موارد دیگر بازی را از شرکت Gametech Holding خریداری کردند که امتیاز این موارد را داشت. به علت اینکه Nguyen نتوانست این امتیازها را به صورت سالانه تمدید کند و در نتیجه آن ها را از دست داد.

حال این شرکت تازه با خرید امتیاز از Gametech Holding توانسته بازی فلپی برد را دوباره بسازد ولی میخواهد در آن تغییرات زیادی ایجاد کند. همینطور اینکه این شرکت اعلام نموده که از کریپتو در بازی فلپی برد استفاده خواهد نمود که با واکنش های بسیاری در دنیای بازی روبرو شده است.

بازی فلپی برد تازه در سال 2025 میلادی برای پلتفرم آی او اس و اندروید عرضه خواهد شد. این بازی دارای چندین حالت تازه در کنار طراحی خاص و مرحله ای بوده و از کریپتو در موارد مختلف پشتیبانی خواهد نمود. همانطور که گفته شد این بازی به وسیله سازندگان اصلی فلپی برد طراحی نشده و یک کپی مدرن از آن است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1403 بروزرسانی: 1 مهر 1403 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2245

به "بازگشت بازی Flappy Bird بدون دخالت سازنده اصلی اجرا شده؛ بازی رمزارزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بازی Flappy Bird بدون دخالت سازنده اصلی اجرا شده؛ بازی رمزارزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید