بازی های ویدئویی که باعث انفجار گوشی می شوند

به گزارش مجله 90 جعبه، انجام بازی های ویدئویی با گرافیک بالا احتمال انفجار گوشی را به شدت افزایش می دهند.

بازی های ویدئویی که باعث انفجار گوشی می شوند

انفجار گوشی های هوشمند ارتباط تنگاتنگی با انجام بازی های ویدیویی سنگین دارد. این بازی ها اندازه زیادی از انرژی باتری را مصرف می نماید و به پردازنده تلفن فشار می آورد که ممکن است برای این اندازه استقامت در نظر گرفته نشده باشد، علاوه براین، گرمای زیادی که هنگام فشار دادن روی اجزای داخلی گوشی ایجاد می گردد، می تواند گوشی را منفجر کند.

به گفته بعضی از کارشناسان، بیشتر حوادث انفجار گوشی های هوشمند که در میان نوجوانان رخ می دهد، به علت بازی های ویدئویی بوده است.

تعدادی بازی ویدیویی وجود دارد که می تواند گوشی شما را از بین ببرد و بعد از مدت ها انجام چنین بازی هایی باعث انفجار گوشی شما گردد:

بازی PUBG

بازی های ویدیویی می توانند تا حد زیادی پردازنده را تحت تأثیر قرار دهند، که موجب داغ کردن تلفن شما می شوند؛ به گونه ای که حتی قدرتمندترین پردازنده ها در حین انجام چند کار و انجام بازی هایی با گرافیک سنگین مانند PUBG با مسائل حرارتی روبرو می شوند.

انجام بازی PUBG تنها به مدت 45 دقیقه باعث داغ شدن زیاد گوشی و اتمام سریع شارژ گوشی و در نتیجه داغ شدن و انفجار آن می گردد.

بازی Call of Duty

این بازی، یک بازی ویدیویی آنلاین با گرافیک بالاست که انرژی زیادی از گوشی مصرف می نماید و باعث داغ شدن گوشی می گردد؛ در این صورت باید بازی خود را ذخیره کنید و از آن خارج شده و اجازه دهید گوشی خنک گردد.

تمامی بازی های با گرافیک بالا

هر بازی آنلاین با گرافیک بالا می تواند باتری گوشی را تضعیف نموده یا به آن آسیب برساند که قطعا باعث داغ شدن بیش از حد گوشی می گردد. بعلاوه انجام بازی در حین شارژ شدن گوشی خطرناک است، زیرا در طولانی مدت به باتری گوشی آسیب می رساند.

منبع: البلد نیوز

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2055

به "بازی های ویدئویی که باعث انفجار گوشی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های ویدئویی که باعث انفجار گوشی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید