بانو بودایی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) مسلمان شد

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، بانوی 32 ساله از کشور تایلند پس از سال ها تحقیق و مطالعه در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برگزید.

بانو بودایی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) مسلمان شد

اوراپان رو یامیال در حاشیه این مراسم اظهار کرد: 11 سال پیش با همکارم که مسلمان بود آشنا شدم و زمانی که رفتارها و دعا و مناجات او را دیدم گرایش زیادی برای درک بیشتر این دین پیدا کردم.

وی اضافه کرد: سال ها تحقیق و پژوهش درباره ادیان و فرقه های مختلف داشتم و در نهایت به دلیل وجود کمبودهایی در این ادیان، اسلام و تشیع را برترین و کامل ترین دین و مذهب یافتم و تصمیم گرفتم مسلمان شوم.

این بانوی تازه مسلمان توضیح داد: هر دین و مذهبی را که مطالعه کردم مطالب ارزنده ای را به صورت پراکنده یافتم، اما تشیع، مذهبی بود که جامع ترین اصول در آن به تفصیل پرداخته شده بود و مسلمانان با کوشش می توانند به اوج معنویت و کمال برسند.

رؤیا میال با تأکید بر اینکه نماز زیباترین عبادت در اسلام است گفت: نماز از صندلی والا و پر اهمیتی در این دین برخوردار است و می توان با جرأت گفت برجسته ترین و سرآمد سایر عبادت ها محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: بارگاه منور رضوی و ماه مبارک رمضان بهترین مکان و زمان برای شروع تولد دوباره من است و از این انتخاب شاد هستم و امیدوارم حقایق این دین را دریابم و در این راستا به کمال برسم.

در سرانجام این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی، جانماز و چادر، کتاب و هدایای فرهنگی به این تازه مسلمان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 124

به "بانو بودایی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) مسلمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانو بودایی در حرم مطهر حضرت رضا(ع) مسلمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید