برگزاری پیروز نمایشگاه تله کام نویدی بر رونق کسب و کار ICT کشور

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی با قدردانی ازهمه شرکت ها حاضر در نمایشگاه (در سالن 7،8 و 9) گفت: با توجه به وقفه ایجاد شده در برگزاری نمایشگاه در دوره اپیدمی، شرکت ها پرتوان به نمایشگاه آمدند و این نویدی بر روشن تر شدن چراغ صنعت مخابرات است.

برگزاری پیروز نمایشگاه تله کام نویدی بر رونق کسب و کار ICT کشور

دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان نیز در ادامه ضمن تاکید بر اینکه با تحول دیجیتال در شبکه های مخابراتی کشور، مخابرات رونق چندبرابری را تجربه خواهد نمود، گفت: ما در کوششیم که خدمات و سرویس های نو مطابق نیازهای نو مردم و مشتریان با کیفیت بهتری به آنها ارائه کنیم و این امر تنها با رفتن به سمت تحول دیجیتال امکان پذیر است.

مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات نیز گفت: در کوشش هستیم از همین امروز، برای تلکام بعدی برنامه ریزی نموده و با بهترشدن شرایط، زمینه ورود شرکت های خصوصی از کشورهای همسایه و کشورهای خارجی را فراهم کنیم.

در ادامه این مراسم، آیین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام در سالن 7 گروه مخابرات ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1863

به "برگزاری پیروز نمایشگاه تله کام نویدی بر رونق کسب و کار ICT کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پیروز نمایشگاه تله کام نویدی بر رونق کسب و کار ICT کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید