بهترین رستوران های فلورانس را بشناسید

به گزارش مجله 90 جعبه، فلورانس، یکی از زیباترین شهرهای اروپا و محبوب گردشگران است. در رستوران های بی نظیر فلورانس، لذیذترین غذاهای جهان را نوش جان کنید.

بهترین رستوران های فلورانس را بشناسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

فلورانس بدون تردید، یکی از زیباترین شهرهای اروپا است. زیبایی خیره نماینده این شهر و جاذبه های بی نظیرش، گردشگران را از سراسر دنیا به سوی خود می کشد. در این شهر توریستی پرطرفدار پیدا کردن جای مناسبی برای غذا خوردن، کار سختی است. رستوران های فلورانس کم نیستند و پیدا کردن رستورانی که غذاهایی عالی و باکیفیت با قیمت های معقول سرو کند، کار دشواری است.

فلورانس، خاستگاه رنسانس ایتالیایی، یکی از زیباترین شهرهای تاریخی دنیا و پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیا است که در کلانشهر فلورانس واقع شده است. اگر با تور ایتالیا راهی فلورانس هستید، بهتر است رستوران های این شهر را نیز بشناسید.

فلورانس، چون نگینی بر انگشتر ایتالیا می درخشد. این شهر، پر از آثار خارق العاده معماری، آثار هنری شگفت انگیز و غذاهای لذیذ منطقه توسکانی است. تعداد زیادی رستوران و کافه در سراسر این شهر فعالیت می نمایند که در بیشتر آن ها، می توانید غذاهای محلی منطقه را با بهترین طعم و کیفیت ممکن، نوش جان کنید.

در این رستوران ها، غذاهایی بسیار باکیفیت با تازه ترین مواد غذایی محلی تهیه می شود. کارکنان آن ها معمولا با زبان انگلیسی آشنایی دارند و می توانند شما را برای انتخاب غذای مناسب هدایت نمایند.

در ادامه، تعدادی از بهترین رستوران های فلورانس برای خوردن لذیذترین غذاهای محلی را معرفی می کنیم.

رستوران Nobile Bistro

رستوران کوچک Nobile Bistro فضای داخلی بسیار کوچکی دارد ولی تابستان ها و در ماه های گرم سال، فضای بیرونی آن پر از میز و جایگاه است و میزهای رستوران در میدان جذاب Piazza Di Madonna Degli Aldobrandini واقع شده است و هم زمان با خوردن غذا می توانید از منظره های اطرافتان لذت ببرید. این رستوران در اصل پانینی سرو می نماید که یکی از غذاهای محبوب اهالی شهر برای وعده ناهار است و به عنوان اسنک عصرانه نیز هواداران زیادی دارد. هر ماده اولیه ای که برای تهیه این غذاها مورد استفاده قرار می گیرد، تازه و باکیفیت است و حتی نان، کاملا تازه پخته می شود. برای تهیه فیلینگ این غذا، از مواد متنوعی استفاده می شود بنابراین حتما سلیقه شما در این رستوران تامین می شود. اگر برای انتخاب شک دارید، می توانید از یکی از کارکنان رستوران بخواهید که شما را هدایت کند.

رستوران Fuoco Matto

رستوران Fuoco Matto یکی از رستوران های دوست داشتنی و محبوب فلورانس است که چند قدم پیاده تا مرکز شهر فاصله دارد. این رستوران، بهترین غذاهای ایتالیایی و غذاهای سنتی منطقه توسکانی را با بهترین طعم و کیفیت سرو می نماید. دکور رستوران بسیار ساده است و توجه چندانی را جلب نمی نماید ولی تمرکز اصلی رستوران، بر ارائه غذاهای بی نظیر است و در این کار، کاملا پیروز عمل نموده است. انواع پیش غذاهای لذیذ و غذاهای اصلی منوی رستوران بدون شک توجهتان را جلب می نماید و ناامیدتان نمی نماید. برای دسر، حتما تیرامیسوی رستوران را امتحان کنید که بدون شک یکی از بهترین تیرامیسوهایی است که در کل زندگی خواهید خورد. کارکنان رستوران، رفتاری بسیار محبت آمیز دارند و مهمان نواز هستند و همراه با هر غذا، نوشیدنی و دسر مناسب آن را توصیه می نمایند.

رستوران 50 طیف طعم (50 Sfumature di Gusto)

رستوران پنجاه طیف طعم، نام متفاوتی دارد و در نزدیکی تعدادی از جاذبه های مهم شهر قرار گرفته است. فضای داخلی رستوران، ساده و شیک است و غذاهای بی نظیری دارد که هر کدام مثل یک اثر هنری، با نهایت خلاقیت سرو می شوند. در این رستوران انواع غذاها و دسرهای ایتالیایی سرو می شود؛ از پاستا و پیتزا گرفته تا انواع کروکت سبزیجات و استیک تارتار. پیتزای کالزونه و پاستای کدو، تره فرنگی و خامه این رستوران را حتما امتحان کنید.

رستوران Nedo L Officina Dei Golosi

رستوران Nedo L Officina Dei Golosi کمی دورتر از مرکز شهر واقع شده است و در حاشیه رود آرنو واقع شده است. این رستوران کوچک، تنوع بی نظیری از غذاهای منطقه توسکانی را سرو می نماید. البته تعدادی غذای مدرن و بین المللی هم در منوی رستوران دیده می شود. دو برادری که این رستوران را اداره می نمایند و سایر کارکنان آن ها، رفتاری بسیار محبت آمیز دارند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. انواع غذا و پیش غذاهای رستوران را با توجه به ذائقه خود یا به توصیه کارکنان، می توانید نوش جان کنید و از طعم بی نظیر و کیفیت فوق العاده آن شگفت زده شوید.

کافه رستوران La Buchetta Café

رستوران La Buchetta Café یک رستوران دوست داشتنی و محبوب در مرکز شهر است. این رستوران به خاطر کیفیت بالا و موقعیت جغرافیایی که دارد همواره مورد توجه گردشگران و اهالی شهر است و همواره شلوغ است. یکی دیگر از دلایل جذابیت این رستوران، محیط گرم و فضای رمانتیک آن است و بهترین غذاهای ایتالیایی که سرو می نماید. انواع غذاهای لذیذ و دسرهای محبوب ایتالیایی از جمله پانا کوتا را می توانید از منوی رستوران سفارش دهید. منوی نوشیدنی و دسر رستوران زیاد مفصل نیست ولی برای هر غذا، دسر و نوشیدنی مناسبی دارد. مالک رستوران و کارکنان آن، رفتاری گرم و محبت آمیز دارند و می توانند به زبان انگلیسی صحبت نمایند.

رستوران Mangia Pizza Firenze

رستوران Mangia Pizza Firenze یک رستوران کوچک است و تخصص اصلی آن در ارائه سیباتای فیورنتینا است که آن را ورژن توسکانی پیتزا می توان نامید. این غذا با پیتزاهای معمول و سنتی تفاوت دارد. برای تهیه آن به جای خمیرهای معمولی پیتزا، از نوعی نان مسطح و مربع استفاده می نمایند. روی نان سس گوجه و بقیه مواد را می ریزند. این رستوران کوچک است و معمولا غذای دیگری سرو نمی نماید ولی یک برش از این پیتزای خاص و لذیذ با طعم منحصربه فردی که دارد و با تازه ترین مواد غذایی تهیه می شود، بدون شک تا مدت ها در خاطرتان می ماند.

رستوران Vini e Vecchi Sapori

رستوران Vini e Vecchi Sapori یکی از رستوران های کوچک شهر و محبوب اهالی است. در مرکز شهر واقع شده است و معمولا شلوغ است و فضایی پرجنب وجوش دارد. فضای رستوران بسیار گرم و صمیمانه است و به محض اینکه وارد می شوید احساس می کنید که در خانه یکی از اهالی به مهمانی دعوت شده اید. دو غذای محبوب در منوی رستوران وجود دارد که هواداران بسیار زیادی دارد مثلا راویولی صورتی یا Osso Bucco با لوبیا سبز. منوی نوشیدنی رستوران هم بسیار مفصل است و برای هر غذا، نوشیدنی و دسر خاصی وجود دارد.

رستوران دینو Ristorante Dino

رستوران دینو در مرکز منطقه قدیمی شهر واقع شده است. این رستوران کوچک در بنایی واقع شده است که قدمت آن به سال 1490 برمی شود. این رستوران از دو تالار کوچک تشکیل شده است که امکانات تهویه مطبوع دارد. سقف ها و طاق های قدیمی این بنا، یادآور دوران رنسانس است یعنی زمانی که این بنا ساخته شده بود. از غذاهای ویژه این رستوران می توان ریزوتوی دلا رنزا را نام برد. این ریزوتوی سنتی ترکیبی بی نظیر از گیاهان معطر تازه است که از اطراف فلورانس تهیه می شوند. سوپ پیاز فلورانسی و نودل تازه با ادویه جات معطر به همراه عصاره سبزیجات و سس گوجه مخصوص از دیگر غذاهایی است که در منوی رستوران وجود دارد و می توانید نوش جان کنید.

رستوران Osteria Vecchio Cancello

رستوران Osteria Vecchio Cancello زیاد از ایستگاه قطار دور نیست. دکوراسیونی بسیار چشم نواز و زیبا با موزاییک های سرامیکی دارد. نقاشی های زیبا و قفسه های کتاب پر از کتاب های قدیمی، از دیگر المان های تزیینی این رستوران است. رستوران Osteria Vecchio Cancello مجموعه ای از غذاهای ایتالیایی و اروپایی را سرو می نماید. فرقی نمی نماید که چه غذایی را از منو انتخاب کنید، هر چه که انتخاب کنید بسیار لذیذ و باکیفیت است به خصوص انواع غذاهای دریایی. سرویس دهی در این رستوران بسیار عالی است و منوی نوشیدنی و دسرهای آن نیز مفصل است.

رستوران Cicalone

رستوران Cicalone محیطی گرم و زیبا دارد. دکور قدیمی رستوران با لوسترهای قدیمی، فضایی رمانتیک در این رستوران ایجاد نموده است. در منوی رستوران انواع پاستا، غذاهای گوشتی و دسرهای لذیذ پیدا می شود. از بین دسرهای لذیذ رستوران، حتما تیرامیسو را امتحان کنید.

رستوران Il Palagio

رستوران Il Palagio یکی از رستوران های گران و البته رمانتیک ترین رستورانی است که در کل فلورانس وجود دارد. این رستوران در یک هتل مشهور واقع شده و تالارهای غذاخوری متعدد با تم ها و دکوراسیون های متفاوت دارد از جمله یک تراس روی بام که چشم اندازهای بسیار زیبایی از فلورانس زیبا را در مقابل چشمان شما به تصویر می کشد. منوی رستوران بسیار قابل توجه است و تمرکز اصلی آن بر ارائه بهترین غذاهای ایتالیایی است البته تعدادی غذای بین المللی نیز در آن دیده می شود تا سلیقه همه مشتریان را تامین کند. سرویس دهی در این رستوران، بی عیب ونقص است و کارکنان آن، کوشش می نمایند تا شبی به یاد ماندنی در این رستوران داشته باشید. نمای هتل بسیار زیبا و دارای المان های تزیینی باروک و سبک کلاسیک فرانسوی است و فضای اطراف تان انگار از دل یک فیلم قدیمی فرانسوی بیرون آمده است.

رستوران گلدن ویو اپن بار (Golden View Open Bar)

رستوران زیبای گلدن ویو، درست در کنار رود آرنو واقع شده است و مشرف به پل وچیو واقع شده است که یکی از زیباترین منظره ها در کل فلورانس است. در این رستوران، تجربه بی نظیری از غذا خوردن خواهید داشت؛ تجربه ای که به راحتی فراموش نخواهید کرد. منوی رستوران، با تمرکز بر ارائه غذاهای دریایی تنظیم شده است البته تنوع قابل قبولی دارد. منوی پیش غذاهای رستوران بسیار متنوع است و همراه با هر کدام، نوشیدنی مناسبی توصیه می شود. این رستوران به خاطر موقعیت جغرافیایی عالی و چشم انداز بسیار زیبایی که دارد، یکی از بهترین رستوران های شهر برای یک شام رمانتیک است. البته علاوه بر موقعیت عالی و چشم انداز دیدنی، از دیگر دلایلی که باعث محبوبیت این رستوران شده می توان به کیفیت بی نظیر غذاها، دسرها و نوشیدنی ها اشاره نمود.

رستوران Enoteca Pinchiorri

رستوران Enoteca Pinchiorri دکوراسیونی متضاد و جالب دارد؛ طراحی مدرن و شیک امروزی در کنار نقاشی های قدیمی و آثار هنری از قرن نوزدهم توسکانی، این رستوران را زینت داده است. روی میزهای رستوران، دسته گل های تازه و زیبایی قرار می گیرد. فضای اختصاصی برای موقعیت های خاص نیز دارد. اتاق مخصوص سیگار کشیدن برای مشتریانی که دوست دارند سیگار بکشند، در نظر گرفته شده است. حیاط شیک و قرن شانزدهمی این مجموعه، برای ماه های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد و فرصتی عالی برای غذا خوردن در فضای باز است. هر غذایی که در این رستوران سفارش دهید، به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت، تهیه و سرو می شود. غذاها را به شکلی بسیار دیدنی و شبیه به یک اثر هنری، برای مهمانان سرو می نمایند. منوی نوشیدنی های رستوران هم بسیار مفصل است و همراه با هر غذا، یک نوشیدنی مناسب به مهمانان توصیه می شود.

رستوران Alle Murate

رستوران Alle Murate در مرکز فلورانس واقع شده است و ترکیبی فوق العاده از فضای تاریخی و جذاب و غذای باکیفیت و طعم بی نظیر است. طاق های نقاشی شده و دیوارهای رستوران با ظاهر قدیمی خود، شما را به سفری در زمان می برد. غذاهای متنوع و مدرن منطقه توسکانی و انواع غذاهای کلاسیک این منطقه در منوی رستوران دیده می شود و منوی نوشیدنی ها نیز بسیار متنوع است و بهترین های توسکانی را در بر می گیرد. این رستوران، جزو رستوران های بسیار گران شهر و انتخابی ایده آل برای موقعیت های خاص است. از قلم نیاندازید که دسرهای رستوران را امتحان کنید. این دسرها بسیار متنوع هستند با تازه ترین مواد تهیه می شوند و طعمی فراموش نشدنی دارند.

رستوران La Giostra

رستوران La Giostra در مرکز فلورانس و در چند قدمی از مهم ترین جاذبه های شهر واقع شده است. نمای داخلی این رستوران بسیار زیبا وچشم نواز است و طاق های زیبایی دارد که با گل ها و گیاهان مختلف تزیین شده اند. غذای رستوران بسیار باکیفیت و بی نظیر و در کل فلورانس، جزو بهترین ها است. مالک و کارکنان این رستوران، رفتاری بسیار محترمانه و محبت آمیز دارند و همین رفتار گرم و صمیمی آن ها باعث می شود که در این رستوران احساس راحتی کنید و یکی از بهترین تجربیات شما در طول سفر رقم خواهد خورد. منوی رستوران، بیش از همه شامل غذاهای ایتالیایی است. بهترین و محبوب ترین غذاها و دسرهای ایتالیایی را می توانید اینجا سفارش دهید و از امتحان کردن عطر و طعم بی نظیر آن ها لذت ببرید. منوی نوشیدنی های رستوران هم بسیار متنوع است و در مجموع رستورانی گران است که البته ارزش هزینه کردن دارد.

رستوران MaMMaMia Firenze

رستوران MaMMaMia Firenze در یکی از جذاب ترین میدان های شهر در مرکز تاریخی فلورانس قرار گرفته و با کاخ های قدیمی و ساختمان های تاریخی زیبایی احاطه شده است. این رستوران، دکوراسیونی ساده و در عین حال بسیار شیک دارد. محیط آن دنج و آرام است و کارکنان رستوران رفتاری گرم و محبت آمیز دارند. منوی غذا و نوشیدنی رستوران شامل بهترین دسرها و نوشیدنی ها و غذاهای اصیل منطقه است. تیرامیسو، استیک فیورنتینا، اسپاگتی مدیچی و پیتزای کالزونه از مهم ترین غذاهای منو است که در بین مهمانان رستوران، بسیار محبوب است. منوی نوشیدنی های رستوران بسیار مفصل است و برای هر غذا، دسر و نوشیدنی خاصی وجود دارد.

رستوران Trattoria da Garibardi

رستوران Trattoria da Garibardi فقط 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار مریا نولا فاصله دارد. این رستوران، فضایی اصیل و سنتی به سبک رستوران های روستایی توسکانی دارد. دیوارهای آجری و طاق های چوبی بنا، فضایی جذاب در این رستوران ایجاد نموده است. در منوی رستوران، بهترین غذاهای منطقه را خواهید دید که همگی با نهایت دقت و توجه به بهترین شکل ممکن تهیه می شوند. ستاره این منو، انواع پیتزا است که جزو بهترین پیتزاهای فلورانس است. یک منوی جداگانه مخصوص غذاهای بدون گلوتن در این رستوران ارائه می شود. این منو هم در کمال تعجب، بسیار مفصل است و هر آنچه که تمایل داشته باشید، از پیتزا گرفته تا تیرامیسو، در آن پیدا می شود.

رستوران La Loggia

رستوران La Loggia در تپه ای مرتفع مشرف به شهر واقع شده است بنابراین تعجبی ندارد که در بین همه رستوران های فلورانس، یکی از جذاب ترین چشم اندازها را داشته باشد. منوی رستوران شامل غذاهای سنتی منطقه است. این رستوران نسبت به سایر رستوران های شهر، گران تر است ولی مطمئنا کیفیت و طعم غذاها و چشم انداز فوق العاده ای که حین غذا خوردن در مقابلتان خودنمایی می نماید، ارزش هزینه کردن دارد. انواع اسپاگتی و راگو در منوی رستوران وجود دارد که معمولا توجه مهمانان را جلب می نماید. خاص ترین غذاهای اصیل توسکانی را می توانید در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران Club Culinario Toscano da Osvaldo

رستوران Club Culinario Toscano da Osvaldo به معنای واقعی کلمه، یکی از بهترین تجربیات شما در طول سفر به فلورانس را برایتان رقم می زند. این رستوران درست در مرکز شهر واقع شده است و به یکی از کلیساهای مشهور شهر، بسیار نزدیک است. در این رستوران، غذاهایی غیرمعمول و متفاوت از رژیم غذایی سنتی این منطقه سرو می شود. این غذاهای غیرمعمول نباید شما را برای غذا خوردن در این رستوران، ناامید کند. غذاهایی که در منو می بینید همگی به بهترین شکل ممکن و با عطر و طعمی خاص و بی نظیر سرو می شوند. به خصوص راویولی، یکی از محبوب ترین غذاهای منوی این رستوران است.

رستوران Enoteca Pitti Gola e Cantina

رستوران محبوب Enoteca Pitti Gola e Cantina در مقابل یکی از دیدنی های مشهور فلورانس واقع شده است و بهترین رستوران شهر برای خوردن یک شام لذیذ و فراموش نشدنی است. در منوی رستوران، لذیذترین غذاهای منطقه توسکانی ارائه می شود. کارکنان رستوران رفتاری بسیار محبت آمیز دارند و آماده هستند تا شما را برای انتخاب غذاها، هدایت نمایند.

رستوران Bistrò del Mare

رستوران Bistrò del Mare در کنار رود آرنو و در نزدیکی پل سانتا ترینیتا واقع شده است. بنایی که رستوران در آن واقع شده، یک بنای قدیمی و زیبا است که قدمت ساخت آن به سال 1427 برمی شود. تخصص اصلی سرآشپز این رستوران، بر ارائه بی نظیرترین غذاهای دریایی و غذاهای اختصاصی تهیه شده با انواع ماهی است. تنوع غذاهای دریایی در این رستوران به اندازه ای است که حتما با هر سلیقه ای می توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید و از خوردن غذایی باکیفیت و لذیذ در یکی از زیباترین رستوران های فلورانس، لذت ببرید.

رستوران Il David

رستوران Il David را از روی شاهکار مجسمه سازی میکل آنژ یعنی تندیس داوود نام گذاری نموده اند. این رستوران درست در نزدیکی یکی از جاذبه های دیدنی شهر واقع شده است و موقعیت جغرافیایی آن در نزدیکی یکی از میدان های محبوب شهر، باعث شده که مورد توجه اهالی و گردشگران قرار بگیرد و مشتریان زیادی داشته باشد. غذای خود را می توانید در یکی از میزهای قرار گرفته در میدان و در فضای باز نوش جان کنید و از دیدن مناظر اطراف و رفت وآمد مردم، لذت ببرید. در منوی رستوران، انواع غذاهای منطقه توسکانی به خصوص استیک فلورانتین و انواع پاستا با سس قارچ و سس های متنوع دیده می شود. منوی نوشیدنی و دسر رستوران، بسیار مفصل است.

رستوران Trattoria Ponte Vecchio

رستوران Trattoria Ponte Vecchio در کنار رود آرنو و در نزدیکی پلی به همین نام واقع شده است که یکی از پل های دیدنی و جذاب فلورانس است. منوی رستوران بسیار مفصل و متنوع است و انواع پاستاهای تازه با بهترین پنیرها و مواد غذایی اولیه در آن دیده می شود. انواع اسپاگتی های دریایی و رول های گوشتی با اسفناج را می توانید در این رستوران با بهترین طعم و کیفیت نوش جان کنید. یکی دیگر از مزیت های این رستوران، چشم انداز زیبا است که حین غذا خوردن می توانید از آن لذت ببرید.

رستوران Frescobaldi

رستوران Frescobaldi در میدان قدیمی و قرون وسطایی پیازا دلا سینیورا در نزدیکی تندیس داوود واقع شده است. در منوی رستوران، انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی وجود دارد که با تازه ترین و باکیفیت ترین محصولات محلی و پنیرهای لذیذ ایتالیایی تهیه می شوند. حتی انواع غذاهای دریایی و غذاهای تلفیقی نیز در منوی رستوران دیده می شود. فضای داخلی رستوران بسیار روشن و وسیع و مجلل است.

رستوران Irene Firenze

رستوران Irene Firenze در یکی از میدان های زیبای شهر به نام میدان جمهوری واقع شده است که این میدان در زمان روم باستان، یکی از فروم های رومی بوده و امروزه به یکی از شیک ترین میدان های شهر تبدیل شده است. در این رستوران لوکس، بهترین غذاهای منطقه توسکانی با تغییراتی بین المللی سرو می شود. سرآشپز رستوران بارها جوایز مختلفی را از آن خود نموده و یکی از سرآشپزان مشهور فلورانس است. منوی رستوران بسیار متنوع است و حتی انواع غذای دریایی هم دارد.

رستوران Lo Scudo

رستوران Lo Scudo در نزدیکی کلیسای محبوب شهر واقع شده است و در یک بنای قدیمی قرن هفدهمی قرار گرفته است. این رستوران فضایی به سبک قدیمی دارد و بسیار مجلل است. در منوی رستوران انواع غذاهای سنتی منطقه توسکانی به چشم می خورد و تنوع آن ها، هر سلیقه ای را راضی می نماید. برای تهیه غذاهای از تازه ترین و بهترین مواد غذایی اولیه استفاده می شود که کیفیت و طعم بی نظیر غذاها را تضمین می نماید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com / theculturetrip.com / theculturetrip.com
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 419

به "بهترین رستوران های فلورانس را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های فلورانس را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید