تبلت ویوو پد با پردازنده اسنپدراگون 870 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله 90 جعبه، ماه گذشته شرکت ویوو با انتشار تصاویر واقعی از تبلت نو خود نشان داد که میخواهد به زودی از ویوو پد رونمایی کند. در رویداد ماه آوریل ویوو، انتظار می رود که شاهد رونمایی از محصولات نو و متفاوتی از این شرکت پیروز حوزه فناوری باشیم که این محصولات شامل گوشی تاشوی ویوو X فولد، گوشی پرچم دار X نوت و بعلاوه تبلت ویوو پد هستند. بر اساس پوستر منتشر شده این رویداد، تاریخ 11 آوریل (22 فروردین ماه) ویوو پد به همراه سایر محصولات مذکور ویوو به کاربران این برند معرفی خواهد شد. در فاصله کمتر از یک هفته تا برگزاری این رویداد، تبلت نو ویوو در وب سایت بنچمارک معتبر گیک بنچ ظاهر شده و بعضی معینات این محصول نظیر پردازنده و حافظه رم از این طریق معین شده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

تبلت ویوو پد با پردازنده اسنپدراگون 870 در گیک بنچ دیده شد

ویوو یکی از برترین شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که اگرچه در بین سه شرکت برتر حضور ندارد اما واقعً کیفیت و عملکرد گوشی هایش عالی هستند. عمدتاً محصولات ویوو در کشور چین به فروش می رسند و یکی از اصلی ترین دلایل ناشناخته بودن این برند هم همین است که امیدواریم طی سال های آینده بازار خود را توسعه دهد. به همین دلیل این شرکت میخواهد تا در رویداد آینده ویوو ضمن رونمایی از اولین تبلت خود، محصول تازهی را به زیست بوم این شرکت اضافه کند.

بر اساس گزارش منتشر شده از وب سایت MySmartPrice، تبلت ویوو پد با شماره مدل PA2170 و پردازنده هشت هسته ای کوالکام معرفی می شود. این پردازنده مجهز به یک هسته با فرکانس کاری 3.19 گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس کاری 2.42 گیگاهرتزی و چهار هسته با حداکثر سرعت 1.80 گیگاهرتز است. باید خاطر نشان کنیم که این اطلاعات متعلق به پردازنده اسنپدراگون 870 کوالکام است که به عنوان قلب تپنده تبلت ویوو پد به انجام وظیفه خواهد پرداخت. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 650 نیز وظیفه پردازش تصاویر را در این محصول عهده دار خواهد بود.

این وب سایت بنچمارک در ادامه شرح داده که ویو پد مجهر به 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود و سیستم عامل اندروید 11 نیز به صورت پیش فرض روی این تبلت نصب شده است. بعلاوه تبلت تازه ویوو در تست های چند هسته ای و تک هسته ای گیک بنچ به ترتیب 3382 و 1027 امتیاز بدست آورد. پیش تر بعضی از خبرها به تعیینات کلیدی این تبلت اشاره کردند. طبق تازهترین اطلاعات منتشر شده، ویوو پد از یک نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن 2.5K، با پشتیبانی از استاندارد Dolby Vision و رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد. هرچند تعیین نیست که نوع پنل این نمایشگر OLED است یا LCD، اما بدنه این تبلت جنس فلزی خواهد داشت.

رابط کاربری OriginOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 روی این تبلت هوشمند اجرا می شود. قلم Vivo Pencil نیز به وسیله این تبلت پشتیبانی می شود. ویوو می خواهد از بلندگوهای چهارگانه استریو و دوربین اصلی دوگانه در اولین تبلت شرکت خود بهره ببرد. در خصوص سیستم دوربین دوگانه این تبلت، گفته می شود که سنسور اصلی 13 و سنسور دیگر با دقت 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی این تبلت قرار گرفته است. در حفره پنل جلویی ویوو پد ما احتمالاً شاهد قرارگیری یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

در نهایت باید گفت که انرژی این تبلت به وسیله باتری 7860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 44 واتی تأمین می شود. بعلاوه بر اساس تیزرهای منتشر شده، این محصول طراحی لبه صاف با پنل پشتی فلزی خواهد است. پورت USB-C در بخش زیرین و در قسمت کناری کلید تنظیم صدا و پاور دارد. باید خاطر نشان کنیم که در پوستر رویداد آینده ویوو به پیکربندی این محصول نیز اشاره شده که بر اساس آن، تبلت ویوو پد احتمالًا در دو پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار علاقمندان این برند قرار خواهد گرفت. بعلاوه انتظار داریم که این تبلت در رنگ های خاکستری و آبی روانه بازار تبلت های هوشمند شود.

به نظر می رسد که در روزهای آینده تصاویر و اطلاعات دقیق تری در خصوص اولین تبلت شرکت ویوو در رسانه های خبری منتشر شود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1964

به "تبلت ویوو پد با پردازنده اسنپدراگون 870 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت ویوو پد با پردازنده اسنپدراگون 870 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید