تشییع پیکر استاد دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش مجله 90 جعبه، دانشگاه شهید بهشتی ضمن تسلیت درگذشت دکتر محمدرضا مشکانی، استاد فقید دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه از برگزاری مراسم تشییع او در روز چهارشنبه، 20 آذر خبر داده است.

تشییع پیکر استاد دانشگاه شهید بهشتی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، پیکر دکتر مشکانی، ساعت 8:30 صبح از مقابل دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه تشییع می گردد.

دکتر مشکانی، استاد بازنشستۀ گروه آمار دانشکدۀ علوم ریاضی منشاء خدمات علمی و اجرایی بسیار بوده است؛ او در تأسیس رشته های کارشناسی ارشد آمار اقتصادی- اجتماعی و آماربیمه (بیمه سنجی) در دانشگاه شهید بهشتی نقش اصلی را داشت و از این طریق فارغ التحصیلان بسیاری جذب صنعت بیمه شدند.

دکتر مشکانی سالیان متمادی به عنوان مدیر گروه آمار، معاون پژوهشی دانشکدۀ علوم، و مدیر خدمات پژوهشی دانشگاه در خدمت دانشگاه بود اما شاید بزرگترین خدمت او به جامعۀ علمی کشور، نقش وی در به ثمر رساندن ایدۀ تأسیس انجمن آمار ایران بود که در این راه پس از تدوین اساس نامه و تشکیل اولین مجمع آماردانان، ریاست هیئت مؤسس انجمن را به عهده گرفتند و به دلیل این خدمات به عنوان اولین رئیس انجمن آمار برگزیده شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، مراسم بزرگداشت آن استاد فقید، پنجشنبه 21 آذر از ساعت 15/30تا 17 در مسجد جامع شهرک غرب واقع در شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی نبش خیابان حسن سیف منعقد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 499

به "تشییع پیکر استاد دانشگاه شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشییع پیکر استاد دانشگاه شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید