تصاویر لو رفته از گلکسی A34 رنگ بندی مجذوب کننده آن را نشان می دهد

به گزارش مجله 90 جعبه، به تازگی تصاویری از گلکسی A34، گوشی میان رده مورد انتظار سامسونگ منتشر شده که رنگ بندی مجذوب کننده و چشم نواز این محصول را نشان می دهد.

تصاویر لو رفته از گلکسی A34 رنگ بندی مجذوب کننده آن را نشان می دهد

سال 2023 رسما از پس فردا شروع می شود و این یعنی از دو روز دیگر باید سالی را شروع کنیم که قرار است اتفاقات بسیار هیجان انگیزی در آن رخ دهد. یکی از شرکت هایی که قرار است ما را با محصولات فراوان و مجذوب کننده خود غافلگیر کند، سامسونگ است؛ شرکتی که از محصولات مالی و میان رده گرفته تا بالارده و تاشو، برنامه های فراوانی برای کاربران خود دارد. اما اینطور که به نظر می رسد، نخستین سری از گوشی هایی که این شرکت باید در همان سه ماه نخست از آن ها رونمایی کند، سری گلکسی S23 و سپس مالی ها و میان رده های سری گلکسی A هستند.

در رابطه با گوشی های سری گلکسی AX4 تا به امروز خبرهای زیادی منتشر شده اما به تازگی شاهد انتشار تصاویر گلکسی A34 بودیم؛ تصاویری که از رنگ بندی مجذوب کننده این محصول خبر می دهند. البته پیش از این به لطف لو رفتن تصاویر ماکت های این گوشی توانسته بودیم از طراحی آن کاملا مطلع شویم. در تصویری که اکنون لو رفته، شکل ظاهری محصول کاملا مشابه همانی است که چند روز قبل مشاهده کردیم. یعنی پنل پشتی کاملا ساده بدون ماژول دوربین و لنزهایی که به صورت مجزا پشت سر هم در بالاترین قسمت سمت چپ پنل قرار گرفته اند.

گلکسی A34 قرار است در چهار رنگ مختلف راهی بازار شود؛ گرافیتی، لیمویی، بنفش و نقره ای. از لحاظ ظاهری، این گوشی شباهت زیادی با سری گلکسی S23 خواهد داشت که در آن ها هم خبری از ماژول نیست. همچنین به نظر می رسد تمام گوشی های سری گلکسی AX4 هم از همین طراحی برخوردار باشند ولی از لحاظ رنگ بندی اوضاع متفاوت خواهد بود.

گلکسی A34 نمایشگری 6.5 اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت که وضوح آن به +FHD و رفرش ریت آن به 90 هرتز خواهد رسید. به عنوان قلب تپنده شاهد بکارگیری پردازنده اگزینوس 1280 در این محصول خواهیم بود که در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، عهده دار فعالیت های پردازشی دستگاه خواهند بود. البته گفته می شود یک نسخه از این گوشی با تراشه قدرتمند دایمنسیتی 1080 راهی بازار خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی 13 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 48، دوربین فوق عریض 8 و در نهایت دوربین ماکرو هم 5 مگاپیکسلی خواهند بود.

این گوشی استاندارد ضد آب IP67، امکان ضبط ویدیو با کیفیت 4K چه با دوربین سلفی چه با دوربین های اصلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 25 واتی (خارج از جعبه) خواهد داشت.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

4,935,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

12,180,000

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2106

به "تصاویر لو رفته از گلکسی A34 رنگ بندی مجذوب کننده آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویر لو رفته از گلکسی A34 رنگ بندی مجذوب کننده آن را نشان می دهد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته از گلکسی A34 رنگ بندی مجذوب کننده آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید