گلکسی اس23 را مقرون به صرفه تر خریداری کنید!، عکس

به گزارش مجله 90 جعبه، بازار تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری اشباع شده است و سامسونگ دستگاه دیگری را به مجموعه گلکسی اس 23 خود اضافه نموده است. از طرفی ناتینگ فون 2، اوایل امسال، با طراحی جالبی عرضه شد که آن را از دیگر دستگاه ها متمایز می نماید. سوال این است که چگونه این دو با هم مقایسه می شوند؟

گلکسی اس23 را مقرون به صرفه تر خریداری کنید!، عکس

تینا مزدکی-اگر قصد ارتقای گوشی خود را داشتید، اکنون واقعا برترین زمان است. سامسونگ به تازگی آخرین محصول اضافه شده به سری S23 خود را معرفی نموده است، گلکسی S23 FE، دستگاهی میان رده که برای ارزان تر بودن نسبت به گلکسی های رده بالا طراحی شده است. ناتینگ فون 2 نیز، اوایل امسال عرضه شد و با طراحی جالبی که داشت از سایر تلفن های هوشمند متمایز شد.

اگر بخواهیم تصمیم بگیریم کدام دستگاه برای کاربران، دستگاه مناسب تری است، باید تمام تفاوت های کلیدی بین این دو گوشی را آنالیز کنیم، اما باید توجه داشته باشیم که هنوز نتوانسته ایم گلکسی اس 23 FE را به طور کامل آنالیز کنیم، اما می توانیم اطلاعات زیادی از مشخصات منتشر شده به دست آوریم.

رابط گلیف Glyph در ناتینگ فون 2

یکی از جالب ترین جنبه های ناتینگ فون2 طراحی آن و به طور خاص، نورپردازی LED آن است. رابط گلیف Glyph در پشت گوشی با گزینه ای برای اختصاص یک توالی نور و صدا متفاوت برای انواع مختلف تماس و اعلان قرار گرفته است، بنابراین بدون احتیاج به نگاه کردن به صفحه، می دانید چه کسی با شما تماس می گیرد. گلکسی S23 FE با هیچ ویژگی مانند رابط گلیف، ارائه نمی گردد، در عوض ترجیح می دهد از پنل پشتی سنتی استفاده کند. این به گلکسی S23 FE در مقایسه با ناتینگ فون 2 عملکرد کمتری می دهد، اما ممکن است برای کسانی که در پی زیبایی شناسی سنتی هستند مناسب تر باشد.

اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، در ناتینگ فون 2

ناتینگ فون 2 با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می گردد. این نوترین چیپست کوالکام نیست یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز وجود دارد، اما این دستگاه با حداکثر سرعت کلاک 3.2 گیگاهرتز همراه با بهبود عملکرد CPU و GPU نسبت به نسل قبلی خود عرضه می گردد. گفته می گردد این تراشه به علت ترکیبی از قدرت و کارایی بسیار توانا است و برای کارهای روزمره بسیار قابل استفاده است.

سامسونگ رویکرد پیچیده تری را انتخاب نموده است، زیرا پردازنده داخل گلکسی S23 FE به منطقه ای که آن را خریداری می کنید بستگی دارد. در آمریکای شمالی، با اسنپدراگون 8 نسل 1 و در اروپا با اگزینوس 2200 عرضه می گردد. هر دوی این تراشه ها آخرین نسل هستند، بنابراین بیشترین قدرت را در بازار ندارند و بیشتر برای بعضی بازی های سبک قابل استفاده هستند.

راه اندازی دوربین سه گانه در گلکسی S23 FE

برای یک گوشی میان رده، گلکسی اس 23 FE با مجموعه ای از دوربین های چشمگیر عرضه می گردد. این دوربین دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. عکس هایی که با فرمت RAW با لنز 50 مگاپیکسلی گرفته می شوند باید پر از جزئیات باشند و زوم اپتیکال 3 برابر باید عکاسی با زوم را آسان کند.

ناتینگ فون 2 بعلاوه دارای تنظیمات دوربین خیره کننده است. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ همراه است. ما متوجه شدیم که ناتینگ فون 2، در محیط هایی با نور خوب، توانایی گرفتن عکس هایی دقیق و واضح را دارد. در شرایط کم نور باید کوشش بیشتری برای گرفتن عکس می شد، اما همچنان می توانست در عکس ها روشنایی بیشتری را زمانی که یک منبع نور در نزدیکی وجود داشت به دست بیاورد.

هر دو با نرخ تازه سازی تطبیقی ارائه می شوند

ناتینگ فون 2 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با پشتیبانی از HDR10+ و نرخ تازه سازی تطبیقی است که از 1 هرتز به 120 هرتز می رسد. این ویژگی، اجازه می دهد تا عمر باتری را حفظ کند در حالی که هنوز می تواند در طول کارهای فشرده تا 120 هرتز بپرد. گفته می گردد که استفاده از آن بسیار راحت است و حداکثر روشنایی 1600نیت به این معنی است که در حین پخش محتوای رسانه ای، تجربه ای عالی ارائه می دهد.

  • یک سری آی پد نو در راه است/ عکس

  • این بروزرسانی کاربران سامسونگ را عصبانی کرد!

سامسونگ بعلاوه استفاده از نرخ تازه سازی تطبیقی را انتخاب نموده است، اما محدوده مشابه ناتینگ فون 2 را ندارد. در سامسونگ این میزان می تواند از 60 هرتز به 120 هرتز بپرد، که نشان می دهد به میزان رقیب خود ناتینگ فون، در حفظ باتری مهارت نخواهد داشت. گذشته از نرخ تازه سازی، صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس با فناوری Dynamic AMOLED 2X دارد که میزان نور آبی مضر ساطع شده را کاهش می دهد و از HDR10+ برای رنگ ها و کنتراست سینمایی پشتیبانی می نماید.

منبع: trustedreviews

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 مهر 1402 بروزرسانی: 19 مهر 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2214

به "گلکسی اس23 را مقرون به صرفه تر خریداری کنید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس23 را مقرون به صرفه تر خریداری کنید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید