فراوری 35هزار ماسک و لباس ایزوله در کارگاه های صنایع دستی البرز

به گزارش مجله 90 جعبه، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از فراوری 35هزار لباس ایزوله، ماسک در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

فراوری 35هزار ماسک و لباس ایزوله در کارگاه های صنایع دستی البرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمدی روز یکشنبه 21 اردیبهشت 99 با اشاره به تعامل این اداره کل و دستگاه های خدمت رسان در استان البرز برای فراوری انبوه البسه پزشکی، گفت: با توافقات اجرا شده میان این اداره کل و نهادهای خصوصی و دولتی در سطح استان و شهرستان ها توانسته ایم تعداد زیادی از نیاز های کادر پزشکی و مردمی را در سطح استان برآورده کنیم.

او اضافه کرد: در شهرستان های مختلف استان از جمله فردیس دو کارگاه صنایع دستی به تعداد 10 نفر از هنرمندان صنایع دستی روزانه 3 تا 4هزار ماسک و لباس ایزوله برای کادر پزشکی به منظور یاری به مدافعان سلامت، فراوری و توزیع می نمایند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز توضیح داد: در شهرستان ساوجبلاغ دو مجموعه عظیم گردشگری با ظرفیت 400 تخت را به بیماران بهبود یافته برای گذراندن دوران نقاهت اختصاص دادیم و این مراکز را تجهیز و آماده خدمات رسانی کردیم.

او اضافه کرد: اقدامات بسیار مؤثر و مفیدی برای مقابله با این بیماری توسط این اداره کل اجرا شده که از جمله آن ها می توان به ضدعفونی ساختمان های اداری شهرستان ها، توزیع دستکش و ماسک در پایگاه های سلامت، نظارت بر تأسیسات گردشگری ورزشی و خدماتی با توجه به مصوبه ستاد کرونا و همچنین تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک برای مراجعان اشاره نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 930

به "فراوری 35هزار ماسک و لباس ایزوله در کارگاه های صنایع دستی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 35هزار ماسک و لباس ایزوله در کارگاه های صنایع دستی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید