تور قطر: جاهای دیدنی قطر که تا جام جهانی 2022 باید ببینیم

به گزارش مجله 90 جعبه، با گشت کوتاه در یک نگاه به سراغ جاهای دیدنی قطر می رویم و آن ها را از نزدیک می بینیم تا بیش تر با این غول ثروت و پیشرفت پیش از شروع جام جهانی 2022 آشنا شویم. با خبرنگاران همراه شوید.

تور قطر: جاهای دیدنی قطر که تا جام جهانی 2022 باید ببینیم

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

تا جام دنیای 2022 ، جاهای تماشای قطر ، هر روز، بیش تر از دیروز

جاهای تماشای قطر تا جام دنیای 2022

در اولین نگاه در سفر به قطر از مقابل هتل های لوکس و آسمان خراشی چشم تان را حسابی پر می نماید. این ساختمان ها به وسیله برترین معمارهای دنیا طراحی شده اند و از زیباترین تماشای های دوحه. در بین آن ها مجموعه ای به سبک شهر ونیز با کانال های ساختمان های مجذوب کننده هست که حسابی شوکه تان خواهد نمود.

جاهای تماشای قطر | استادیوم های تازه تاسیس قطر

این ها تنها قسمتی از کوشش قطر برای آماده سازی تا جام دنیای 2022 است. استادیوم ها، فضاهای سبز و هتل ها برای میزبانی جام دنیای 2022 تغییرات زیادی خواهند کرد و هر روزی که می گذرد به جاهای تماشای قطر افزوده می گردد. تغییر این قدر زیاد است که کم تر کسی می داند تا شروع جام دنیای 2022 قطر چه شکلی خواهد شد.

ساحل کورنیش

ساحل corniche در کرانه های خلیج فارس

دوچرخه سواری یا قدم زدن، برترین راه برای شناخت و رفتن به جاهای تماشای قطر محسوب می گردد. ساحل گردشگری کورنیش با چشم اندازهای زیبا و لوکس انتخاب خوبی برای لذت بردن از دوحه گردی ست. کورنیش جای دنجی برای پیدا کردن آرامش و فرار از شلوغی های شهری ست. رد سفر به قطر این ساحل را از دست ندهید.

کورنیش از آن جاهایی ست که احتمالا تا جام دنیای 2022 تغییرات زیادی را شاهد خواهد بود.

بازار سوق واقف

souk market | از جاهای تماشای قطر

سوق واقف بازاری به سبک سنتی با حال و هوایی عجیب وغریب و نمایی از چوب و سنگ است. این بازار با معماری خاص قطری در شهر خودنمایی می نماید و یکی از شلوغ ترین جاهای تماشای قطر محسوب می گردد.

گذراندن وقت در مغازه ها و رستوران های خوش زرق وبرق دالان های این بازار حس فوق العاده ای دارد. سراغ پارچه های رنگی، صنایع سنتی، ادویه های خوش رنگ وبو را در این بازار بگیرید. گشت وگذاری عربی و سوغاتی هایی از خاورمیانه در این بازار منتظرتان است.

سافاری کویر

جاهای تماشای قطر | سافاری گردی در دوحه

برای تجربه ی لذت سرعت، رزرو یک تور نیمروزه سافاری در صحراهای شنی، از برترین انتخاب هاست. روی تپه های شیب دار نرم حرکت کنید و منتظر هجوم شن و ماسه به سمت شیشه ها باشید، پمپاژ بالای آدرنالین در تمام این صحراگردی همراهی تان می نماید. حتماً بعد از تمام شدن این لذت و خطر، یک عکس جانانه از خودتان و کویر، زیر آفتاب معرکه خاورمیانه بیندازید و این خاطر ه را ثبت کنید.

سافاری کویر در قطر از آن سرگرمی هاست که در روزهای جام دنیای 2022 حسابی خواستار پیدا خواهد نمود و در زمان مسابقات یک جای خالی برایش پیدا نمی کنید. اگر اهل سافاری گردی هستید آن را از دست ندهید.

مروارید قطر

مروارید قطر

اگر به قطر بروید و از مروارید درخشان آن تماشا نکنید، لذت بزرگی را از دست داده اید. مروارید قطر جزیره ای مصنوعی ست و به شکل دو قطعه زمین نعلی شکل در آب های خلیج فارس ساخته شده. این مروارید پر شده از کافه ها و رستوران هایی که در کنار آرامش خلیجی جزیره، پاتوق دنجی برای خوش گذرانی و سرگرمی گردشگر های قطری به حساب می آیند.

در قطر در کجا بمانید؟

Shangri-la یکی از معروف ترین هتل های دوحه

دوحه دارای برترین هتل های پنج ستاره در کل دنیا است. می توانید در هتل های Ritz Carlton، Shangri-la یا St. Regis با قیمت شبی در حدود 200 دلار اتاق رزرو کنید. این قیمت ها در زمان جام دنیای 2022 قطعا بیش تر خواهد شد.

شاید بخواهید یک تجربه لوکس و در عین حال محلی را تجربه کنید، بنابراین به یکی از 9 سوییت سوق واقف بی نظیر بروید. اقامت در خانه های عربی، در قلب بازار شما را حسابی هیجان زده می نماید و به حس واقعی شهر نزدیک تر. انتخاب با شماست، جاهای تماشای قطر همه این انتخاب ها را برای تان فراهم نموده به علاوه آماده شدن برای جام دنیای 2022 .

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2029

به "تور قطر: جاهای دیدنی قطر که تا جام جهانی 2022 باید ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: جاهای دیدنی قطر که تا جام جهانی 2022 باید ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید