حاکمان نظامی تایلند تدابیر ویژه مالی اتخاذ می نمایند

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران: حاکمان نظامی تایلند قصد دارند به منظور سر و سامان دادن به وضعیت مالی این کشور پس از ماه ها تنش و کشمکش سیاسی تدابیر فوری و اضطراری مالی اتخاذ نمایند.

حاکمان نظامی تایلند تدابیر ویژه مالی اتخاذ می نمایند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کنترل قیمت سوخت و اعطای ضمانت های وام و یاری مالی به شرکت های کوچک بخشی از اقدامات و تدابیر حاکمان نظامی تایلند برای جلوگیری از تشدید مسائل مالی به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، فرمانده ارتش تایلند شب گذشته در دیدار با وزرای مالی تدابیر ویژه ای از جمله توسعه مناطق مالی ویژه در مرزهای میانمار، لائوس و مالزی را در اولویت قرار داده است. ارتش تایلند 22 می دولت یینگ لاک شیناواترا نخست وزیر سابق را سرنگون کرد. این مساله موجب کاهش اعتماد سرمایه گذاران شده و تاثیر منفی زیادی بر وضعیت مالی تایلند داشته است.

شورای نظامی تایلند علاوه بر تاکید بر لزوم احیای مالی این کشور نسبت به هرگونه اعتراضات داخلی نسبت به کودتای نظامی هشدار داده است. شورای نظامی تایلند روز گذشته بیش از 5700 نیروی نظامی خود را برای جلوگیری از برپایی هرگونه تظاهرات اعتراض آمیز روانه بانکوک پایتخت نموده است.

حاکمان نظامی تایلند همچنین قصد دارند طی دو روز آینده بیش از 30 طرح و برنامه مالی را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهند.

ارتش تایلند قانون اساسی را لغو نموده، مانع از برگزاری تجمعات شده و سیاستمداران را بازداشت نموده است. کودتای نظامی تایلند دو روز پس از برقراری حکومت نظامی توسط ارتش اعلام شده است.فرمانده ارتش تایلند قول داده است که ارتش و نیروهای نظامی نظم و امنیت را پس از 6 ماه تنش و کشمکش های سیاسی برقرار خواهد نمود.

ارتش تایلند مقررات منع رفت و آمد را از ساعت 10 شب تا 5 صبح وضع نموده و قانون اساسی این کشور را تعلیق و تعدادی از رهبران سیاسی را بازداشت نموده است. به هواداران گروه های سیاسی مختلف نیز دستور داده شده است تا متفرق شده و از حضور در خیابان ها خودداری نمایند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 347

به "حاکمان نظامی تایلند تدابیر ویژه مالی اتخاذ می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاکمان نظامی تایلند تدابیر ویژه مالی اتخاذ می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید