حریفان ملی پوشان ایران در روز دوم مسابقات تعیین شدند

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تکواندو گرنداسلم فردا پنجشنبه با برگزاری مبارزه های روز دوم پیگیری می گردد. در این روز تیم کشورمان دو نماینده دارد. کوثر اساسه در وزن 57- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم که رقابت های خود را از ساعت 4 بامداد به وقت تهران شروع می نمایند.

حریفان ملی پوشان ایران در روز دوم مسابقات تعیین شدند

سجاد مردانی پس از یک دور استراحت در نخستین مبارزه به مصاف برنده ملاقات دو نماینده چین می رود، ژیائوکسینگ سانگ دارنده برنز قهرمانی دنیا 2019 و برنز گرند اسلم دوره قبل و جیان تیان که مدال نقره قهرمانی ارتش های دنیا 2018 و برنز بازی های المپیک نظامیان 2019 را در اختیار دارد، حریفان مردانی هستند.

در قسمت پائین این جدول رادیک ایسائف از آذربایجان با ژینبو ژائو از چین و لیو از چین و ماهاما چو از انگلیس مبارزه می نمایند و یکی از آنها در نیمه نهایی به مصاف مردانی خواهد رفت.

همچنین کوثر اساسه در دور نخست با ژنونگشی از چین مبارزه می نماید و در صورت رجحان به ملاقات برنده چین و ترکیه می رود.

در انتها این مسابقات یک سهمیه المپیک توکیو 2020 به نفرات اول اوزان المپیکی با در نظر دریافت جمع امتیازات آنها در مسابقات گرنداِسلم تا ژانویه 2020 اهدا خواهد شد. سجاد مردانی تا انتها ماه نوامبر 2019 با کسب 930 امتیاز در رده دوم سنگین وزن های دنیا واقع شده است و حالا تا کسب سهمیه المپیک یک گام فاصله دارد. کیو دون از کره جنوبی با 950 امتیاز صدرنشین است و مهم ترین رقیب او محسوب می گردد.

ملی پوشان تکواندو ایران با راهنمایی فریبرز عسکری و مهرو کمرانی به عنوان سرمربیان رقابت های گرنداسلم شرکت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 520

به "حریفان ملی پوشان ایران در روز دوم مسابقات تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان ملی پوشان ایران در روز دوم مسابقات تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید