هادی پور مدال برنز رقابت های گرندپری بلغارستان را کسب کرد

به گزارش مجله 90 جعبه، آرمین هادی پور تکواندوکار ملی پوش گیلانی در مرحله سوم رقابت های گرندپری در بلغارستان پیروز به کسب مدال برنز شد.

هادی پور مدال برنز رقابت های گرندپری بلغارستان را کسب کرد

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

محسن سترگی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: هادی پور که به همراه دو ملی پوش دیگر راهی صوفیه بلغارستان شد تا در مرحله سوم مسابقات تکواندو گرندپری در سال 2019 حضور یابد، انتها پیروز به کسب مدال برنز این رقابت ها شد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه نمود: این تکواندوکار ملی پوش و شایسته گیلانی در وزن 58- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که پس از یک دور استراحت در نخستین گام برابر آدرین ویسنته اسپانیایی (دارنده مدال برنز گرندپری 2019 و قهرمان اروپا 2018) نهاده شد که توانست این حریفش را با نتیجه 24 بر دو شکست دهد.

وی ادامه داد: هادی پور در دومین مبارزه خود مقابل میخائیل آرتامونوف روس (قهرمان سال 2018 اروپا و دارنده مدال تورنمنت های مختلف) نهاده شد که در نهایت پیروز شد در یک مبارزه زیبا با نتیجه 24 بر چهار حریفش را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی گردد.

رئیس هیات تکواندو گیلان بیان نمود: هادی پور در این مرحله به مصاف تای هون کیم از کره جنوبی دارنده برنز المپیک ریو 2016، قهرمان بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا 2018 و قهرمان 2017 دنیا رفت که انتها برابر این حریف قدرتمندش مغلوب و به مدال برنز رسید.

لازم به ذکر است؛ مرحله سوم مسابقات تکواندو گرند پری با حضور 32 تکواندوکار برتر دنیا در هر چهار وزن المپیکی در صوفیه بلغارستان برگزار گردید، G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین مبالغ پنج، سه و یک هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

آرمین هادی پور متولد 1373 شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب نموده که می توان به کسب مدال نقره مسابقات گرند پری 2019 ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی دنیا 2019 انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو، مدال نقره قهرمانی دنیا، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام دنیای، یک مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون دنیای 2019 آسیا اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 276

به "هادی پور مدال برنز رقابت های گرندپری بلغارستان را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور مدال برنز رقابت های گرندپری بلغارستان را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید