دارویی گران قیمت از زنبور عسل فراوری نموده ایم ، تجاری سازی اپلیکیشن های سرگرمی

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: توانسته ایم در این مرکز با استفاده از زنجیره ارزشی زنبور عسل داروی بسیار گران قیمتی را فراوری و تجاری سازی کنیم.

دارویی گران قیمت از زنبور عسل فراوری نموده ایم ، تجاری سازی اپلیکیشن های سرگرمی

عباس زارعی هنزکی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مصاحبه با خبرنگار فناوری خبرنگاران با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دستاورد های بسیاری داشته است، اظهار کرد: این دستاورد ها در دو حوزه پژوهشی و تکنولوژی تا زمان رسیدن به محصول قابل ارائه به بازار است.

زارعی هنزکی درخصوص نحوه جذب سرمایه گذار برای محصولات فناورانه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار کرد: کوشش شده تا شرایطی ایجاد کنیم که بازدید از دستاورد های پژوهشی و فناوری های که تجاری سازی شده دیده گردد.

وی همچنین اضافه نمود: در نمایشگاه ها هم شرایطی ایجاد شده تا علاقه مندان به سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور در میز های B. 2 B. با محصول آشنا شده و در کارگاه های آموزشی شرکت نمایند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: مایلیم تا سرمایه گذاران در فضایی قررا بگیرند که زنجیره ارزشی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را از آموزش تا شهر دانش در این جهت ببینند.

زارعی هنزکی با بیان اینکه در 4 حوزه مختلف محصولات جدیدی به بازار عرضه خواهیم کرد، توضیح داد: یکی از حوزه های بسیار کاربردی مسئله امنیت خودرو است، به همین دلیل هم قطعه ای فراوری شده که کار جهت یابی، موقعیت شناسی و جهتیابی خودرو را انجام می دهد، زیرا افراد می توانند خودرویی که سرقت رفته است را هم از دور خاموش نمایند، درواقع این قطعه تنها نشان دهنده مکان نیست و امکان کنترل خودرو را هم دارد، در نتیجه فراوری و تجاری سازی این قطعه برای تحول دیجیتال بسیار اهمیت دارد.

وی در مورد سایر فناوری های نوین، اضافه نمود: یک داروی بسیار گران قیمت نیز در پارک علم و فناوری ن. نیز جالب است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ادامه داد: فرایند فراوری این دارو از زنبور عسل و تمام آنچه که در زنجیره ارزشی زنبور عسل است به دارو تبدیل می گردد.

وی در خاتمه اعلام کرد: دو محصول دیگر نیز به صورت اپلیکیشن آماده عرضه به بازار است که در دو حوزه سرگرمی و تفریح و جهت یابی یا آنچه را که از بازار می خواهید دسترسی پیدا کنید، فراوری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 591

به "دارویی گران قیمت از زنبور عسل فراوری نموده ایم ، تجاری سازی اپلیکیشن های سرگرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارویی گران قیمت از زنبور عسل فراوری نموده ایم ، تجاری سازی اپلیکیشن های سرگرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید