راهکارهای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

به گزارش مجله 90 جعبه، شاید شما از جمله افرادی هستید که به دنبال ایجاد تغییر در فضای آشپزخانه باشید و در این راستا به دنبال ایده های نو در این زمینه می باشید. بدون شک ایده های زیادی در این زمینه وجود دارد. اولین نکته ای که در این زمینه باید به آن پرداخته گردد، میزان بودجه برای انجام این کار و تغییری که در نظر دارید از آن در آشپزخانه استفاده نمایید، می باشد.در این مطلب از ما به بیان ایده و راهکارهایی در جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه می پردازیم.

راهکارهای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

جهت دریافت خدمات آلاچیق متحرک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

تعویض کانتر آشپزخانه

امروزه انواع مختلفی از کانترهای آشپزخانه در انواع متریال در بازار موجود می باشند. نمونه ای از بهترین انواع کانترها که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، کانتر کوارتز می باشد. بنابراین بهتر است همین حالا به فکر تعویض کانتر در آشپزخانه باشید. تنها نکته ای که در مراقبت از کانترهای کوارتز باید به یاد داشته باشید، عدم قرار دادن وسایل داغ بر روی آن ها می باشد، چرا که انجام این کار می تواند به آن آسیب وارد کند.

تعویض رنگ آشپزخانه

آن چه که در طراحی اغلب آشپزخانه ها به چشم می خورد، استفاده از رنگ سفید در طراحی این قسمت از خانه می باشد. شاید زمان آن رسیده باشد که استفاده از این رنگ را فراموش نموده و از طیف های مختلف رنگ های دیگر استفاده نمایید. به این منظور می توانید از انواع رنگ ها استفاده نمایید. اما پیشنهاد ما استفاده از رنگ های خنثی برای طراحی آشپزخانه مدرن و به روز می باشد. برای مثال استفاده از رنگ خاکستری می تواند گزینه ای مناسب برا انتخاب و استفاده باشد.

استفاده از المان های مات

استفاده از المان هایی که از رنگ های مات در آن ها استفاده شده است، در دسته تازه ترین ایده هایی است که می توان از آن ها در طراحی آشپزخانه استفاده کرد. برای مثال استفاده از کابینت هایی که از رنگ مات در آن ها استفاده شده است، می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد. از مزایای استفاده از این کابینت ها سهولت در تمیز کردن آن ها می باشد.

استفاده از کاشی مراکشی

استفاده از کاشی های الگودار مراکشی می تواند نمای زیبایی در طراحی آشپزخانه ایجاد نماید. اگر به دنبال اجرای نمایی زیبا، متفاوت و چشمگیر در طراحی آشپزخانه هستید، پیشنهاد ما استفاد از این کاشی ها در طراحی دیوار بین کابینتی می باشد.

استفاده از طراحی ساده

بدون شک استفاده از یک طراحی ساده همواره از زیبایی برخوردار بوده و هیچ گاه قدیمی نمی گردد. استفاده از کابینت هایی که از طراحی ساده ای برخوردارند، می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده باشد. استفاده از ایده های سبک مینیمال در این زمینه می تواند یاری شایانی به شما داشته باشد.

استفاده از سطوح بتنی

استفاده از کانترهای سطح بتنی یا کفپوش های بتنی براق از دیگر راهکارهایی است که در تازه ترین ایده های طراحی آشپزخانه توسط طراحان دکوراسیون داخلی ارائه شده است. استفاده از این المان بسیار مقرون به صرفه بوده و در طراحی مدرن و صنعتی از آن استفاده می گردد.

استفاده از رنگ های سیاه و طلایی

بدون شک استفاده از رنگ طلایی در طراحی دکوراسیون داخلی، نمایی زیبا و لوکس به ارمغان می آورد. در کنار این رنگ، استفاده از رنگ سیاه می تواند به زیبایی هرچه تمام تر آشپزخانه یاری کند. استفاده از سنگ مرمر سیاه رنگ در کنار المان های تزئینی طلایی رنگ می تواند نمای زیبایی ایجاد کند.

استفاده از شلف های شیشه ای

در جدیدترین ایده های طراحی آشپزخانه استفاده از شلف های شیشه ای می تواند جایگزین مناسبی برای انواع شلف های چوبی در طراحی آشپزخانه باشد. از مزایای استفاده از این شلف ها می توان به سهولت تمیز کردن آن ها نسبت به شلف های چوبی اشاره نمود. هم چنین استفاده از نمونه های شیشه ای نمای لوکس تری نسبت به انواع چوبی آن ها ایجاد می نماید.

استفاده از جزیره

آن چه که اخیرا در طراحی آشپزخانه زیاد به چشم می خورد، استفاده از جزیره در آشپزخانه ها می باشد. استفاده از یک جزیره آشپزخانه مناسب در آشپزخانه نه تنها نمای زیبایی ایجاد می نماید، بلکه می تواند فضایی برای صرف غذا در کنار خانواده نیز فراهم نماید.

تعویض سینک آشپزخانه

تعویض سینک آشپزخانه می تواند در ایجاد تغییر در طراحی آشپزخانه به شما یاری کند. سینک های ظرفشویی انواع مختلفی داشته و شما می توانید با انتخاب نمونه ای مناسب از آن ها جلوه ای زیبا به آشپزخانه خود ببخشید.

استفاده از المان های طبیعی

استفاده از المان های طبیعی مانند چوب، گیاهان و سنگ مرمر می تواند نمای بسیار زیبایی در آشپزخانه ایجاد نماید. برای مثال سنگ مرمر نمونه ای از انواع متریال طبیعی است که برای استفاده در طراحی آشپزخانه بسیار مناسب بوده و نمای بسیار زیبا و خیره کننده ای ایجاد می نماید. چوب نیز خاصیتی مشابه داشته و می تواند در زیبایی آشپزخانه نقش داشته باشد. برای مثال استفده از کابینت های چوبی می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده باشد. استفاده از این متریال در القای گرما به فضای آشپزخانه به شما یاری می نماید.

استفاده از کابینت های دو رنگ

از جمله راهکارهای دیگری که می توانید در تغییر دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید، به کارگیری کابینت های دو رنگ می باشد. استفاده از این ایده می تواند نمای متفاوتی در آشپزخانه ایجاد کند.

تعویض کفپوش

اگر تمایل به تعویض کفپوش آشپزخانه دارید، پیشنهاد ما استفاده از انواع کفپوش با طراحی غالب می باشد. استفاده از چنین کفپوشی می تواند تغییری چشمگیر در آشپزخانه ایجاد کند.

نکات پایانی

آن چه که در این مطلب از ما به بیان آن پرداختیم، ارائه ایده هایی در زمینه ایجاد تغییر در آشپزخانه می باشد. به نظر شما استفاده از کدام یک از ایده های ارائه شده می تواند تاثیرگذاری بیش تری در طراحی آشپزخانه داشته باشد؟ در صورت تمایل می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 690

به "راهکارهای تغییر دکوراسیون آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای تغییر دکوراسیون آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید