رستوران چینگاری یکی از معروف ترین رستوران های هندی تهران است (تور بمبئی)

به گزارش مجله 90 جعبه، جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، رستوران چینگاری یکی از معروف ترین رستوران های هندی تهران است.

رستوران چینگاری یکی از معروف ترین رستوران های هندی تهران است (تور بمبئی)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

خیلی از کسانی که هوادار غذاهای هندی هستند و رستوران های مختلف هندی را امتحان نموده اند، معتقدند این رستوران برترین رستورانی است که در آن می توانید غذاهای هندی باب طبع ایرانیان را بخورید، البته غذاهای این رستوران به هیچ وجه از طعم اصیل هندی دور نیستند و اینکه خیلی وقت ها مشتری های هندی را در این رستوران می بینید که این ادعا را ثابت می نماید. رستوران فضایی شیک و تمیز و منویی به نسبت گران دارد. وقتی وارد رستوران چینگاری می شوید، محیط تاریک و دنج و وسایل و مجسمه های هندی شما را به حال و هوای هندوستان می برد. سه نوع مبل و صندلی برای میهمانان آماده شده که شما می توانید مبل های راحتی یا صندلی های معمولی یا بلند را بسته به سلیقه انتخاب کنید. منوی رستوران هم از نظر تنوع کم و کسری ندارد و گزینه های متنوعی از غذاهای گوشتی و گیاهی پیش رویتان است.

منبع: همگردی
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2099

به "رستوران چینگاری یکی از معروف ترین رستوران های هندی تهران است (تور بمبئی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران چینگاری یکی از معروف ترین رستوران های هندی تهران است (تور بمبئی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید