زلاتان: ترکیب جوان میلان باعث شده تا من هم احساس جوانی کنم

به گزارش مجله 90 جعبه، زلاتان، ستاره سوئدی میلان مدعی شد در کنار دیگر بازیکنان این تیم احساس جوانی می نماید.

زلاتان: ترکیب جوان میلان باعث شده تا من هم احساس جوانی کنم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، زلاتان یک بار دیگر در ترکیب روسونری فوق العاده طاهر شده و در دقیقه 83 و با ضربه آکروباتیک، گل فزونی بخش این تیم برابر اودینزه را به ثمر رساند. زلاتان در سرانجام بازی ابراز امیدواری کرد شرایط به شکلی رقم بخورد که طرفداران بار دیگر قادر به بازگشت به استادیوم ها باشند.

زلاتان گفت: گل خوبی به ثمر رساندم، اما کسب پیروزی مهمتر بود و بنابراین این یک گل سه امتیازی است. مسابقه ای بسیار سخت پیش رو داشتیم، اما ما ثابت کردیم که کوشش نموده، کنار هم هستیم و سختی ها را تحمل می کنیم. در لحظات سخت است که می توان دریافت تمام اعضای تیم در کنار یکدیگر و به شیوه ای درست کوشش می نمایند.

هر لحظه ای که شانسی وجود داشته باشد، همه ما به دنبال دریافت توپ بوده و هر 11 بازیکن فکر می کنیم حالا گزینه ای مناسب در این لحظه محسوب می شویم. تیم واقعا خوب کار می نماید و ما به هدفی باور داریم. علیرغم اینکه من میانگین سنی تیم را کمی بالا برده ام، ما یکی از جوانترین ترکیب های های اروپا هستیم و حضور دیگر بازیکنان باعث می گردد احساس جوانی کنم. آنها تشته موفقیت و بسیار مشتاق هستند و هرگز در مسابقه یا یک جلسه تمرین راضی نمی شوند.

شانس قهرمانی در سری آ؟ همه چیز خوب پیش می رود، اما همانطور که چند هفته پیش گفتم ما بازی به بازی پیش می رویم. هر مسابقه ای مانند یک فینال است و در ادامه خواهیم دید که در آخر به کجا خواهیم رسید. من امیدوارم که طرفداران بتوانند به زودی به استادیوم بازگشته و بتوانند میلان خود را از نزدیک ببینند، زیرا ما برای آنها بازی می کنیم و می خواهیم آنها نیز در این ماجراجویی با ما شریک باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1153

به "زلاتان: ترکیب جوان میلان باعث شده تا من هم احساس جوانی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان: ترکیب جوان میلان باعث شده تا من هم احساس جوانی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید