سامانه بارشی جدید در راه است، بارش برف، باران و وزش باد شدید از پنجشنبه

به گزارش مجله 90 جعبه، سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و شروع بارش برف و باران از روز پنجشنبه از وزش باد نشبتأ قوی در همه مناطق طی شنبه آینده اطلاع داد.

سامانه بارشی جدید در راه است، بارش برف، باران و وزش باد شدید از پنجشنبه

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جو پایداری پیش بینی شده که باعث افزایش غلظت و انباشت غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می گردد.

روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی، بارش برف و باران در غرب و شمال غرب شروع می گردد. روز آدینه با تقویت سامانه بارشی، بارش برف و باران علاوه بر شمال غرب و غرب، در جنوب غرب، دام های جنوبی البرز مرکزی، بعضی مناطق گیلان و مازندران پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده بارش برف و باران در بعضی مناطق شمال غرب، شمال

شرق، شرق، زاگرس جنوبی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به صورت پراکنده در بخش هایی از شرق کشور روی می دهد و روز یکشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می گردد.

از امروز تا پنجشنبه فرایند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور ادامه خواهد داشت و از این رو احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد. پنجشنبه و آدینه در اردبیل، گیلان و شنبه در بیشتر مناطق کشور وزش باد نسبتأ شدید پیش بینی می گردد. همچنین امروز و فردا شرق و مرکز خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1374

به "سامانه بارشی جدید در راه است، بارش برف، باران و وزش باد شدید از پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی جدید در راه است، بارش برف، باران و وزش باد شدید از پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید