سامانه پست خانه کتاب از کتاب فروشی ها چک بپذیرد

به گزارش مجله 90 جعبه، سمیرا مزینانی، مدیرفروش کتابفروشی تک رقمی ها، از کتاب فروشی های عضو در سامانه پست خانه کتاب، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، این سامانه را کمکی برای بهترشدن شرایط پستی کتاب فروشی ها و ناشران خواند و ابراز امیدواری کرد که با بهبود شرایط این سامانه در بعضی موارد؛ شرایط ایده آل تری در پست کتاب ایجاد کند.

سامانه پست خانه کتاب از کتاب فروشی ها چک بپذیرد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مزینانی ضمن پیشنهاد راه چاره برای بهبود شرایط این سامانه بیان کرد: زمانی که ما می خواهیم در این سامانه ثبت نام کنیم، ابتدا باید هزینه ای را نقدا پرداخت کنیم که با توجه به اوضاع مالی و بحرانی که با آن درگیر هستیم، بهتر بود این هزینه با تخفیف و به صورت چک از کتاب فروشی ها اخذ می شد.

او افزود: قبلا که با اداره پست قرارداد داشتیم، بعد از یک یا دو ماه هزینه آن را از ما می گرفتند؛ یعنی پست هم تخفیف به ما می داد و هم اینکه پول را به صورت چکی از ما دریافت می کرد؛ درصورتی که در سامانه پست خانه کتاب، در این شرایط بحرانی، مجبوریم این هزینه را نقدی حساب کنیم.

مزینانی ضمن اشاره به اسراف کاغذ، به عنوان یکی از مسائل استفاده از سامانه پست خانه کتاب، بیان کرد: در این شرایط بحران کاغذ، ما مجبوریم برای هر بسته پستی سه کاغذ A5 پرینت بگیریم، درحالیکه واقعا این تعداد پرینت نیاز نیست.

وی اضافه نمود: اگر تدبیری برای این مساله اندیشیده گردد که مجبور به این تعداد پرینت نباشیم، خیلی بهتر خواهد شد؛ چراکه می توانیم تنها کد مرسوله را روی خود بسته پستی بنویسیم. بنابراین پیشنهاد می کنم که کاغذهای پرینتی که روی بسته ها می زنیم، حذف گردد.

مدیرفروش کتابفروشی تک رقمی ها ضمن اشاره به تخفیف هایی که اداره پست به کتاب فروشی ها می دهد، گفت: درخواست ما به عنوان یکی از اعضای این سامانه برای بهبود شرایط آن، این است که خانه کتاب حداقل این تخفیف ها را بیشتر نمایند و همان طور که اشاره کردم، هزینه پست برای کتاب فروشی ها را نه به صورت نقدی، بلکه چکی حساب نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 740

به "سامانه پست خانه کتاب از کتاب فروشی ها چک بپذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پست خانه کتاب از کتاب فروشی ها چک بپذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید