شعبانی بهار: شرایط بازی های آسیایی جاکارتا با اینچئون متفاوت است، کمانداران روحیه بالایی دارند

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان آخرین وضعیت کمانداران اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی را تشریح کرد.

شعبانی بهار: شرایط بازی های آسیایی جاکارتا با اینچئون متفاوت است، کمانداران روحیه بالایی دارند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: امروز بازدید سلطانی فر و صالحی امیری از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان و ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی انجام شد و این امر در افزایش روحیه ورزشکاران موثر است.

وی در مورد آمادگی کمانداران گفت: برنامه های زیادی را از قبل از عید برای تیم در نظر گرفتیم و 5 مرحله اردوی شبانه روزی در استان های مختلف داشتیم و این مرحله آخرین مرحله اردو است. 3 مسابقه برون مرزی داشتیم که برای آمادگی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی بود. به سطح آمادگی مطلوبی رسیدیم و تیم 25 مرداد به جاکارتا اعزام می گردد. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه بچه ها به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در مورد حذف کامپوند انفرادی از بازی های آسیایی جاکارتا تاکید نمود: در بازی های آسیایی اینچئون در کامپوند انفرادی ایران توسط اسماعیل عبادی صاحب مدال طلا شد و مدال خوبی برای صندلی ایران در جدول رده بندی محسوب می شد اما در این دوره کانپوند انفرادی از مسابقات حذف شد اما در تیمی بانوان و اقایان و میکس انتظار افتخارات خوبی داریم. البته در ریکرو هم نا امید نیستیم و زهرا نعمتی را هم در بخش بانوان داریم.

شعبانی بهار در انتها گفت: نسبت به بازی های آسیایی اینچئون کار سخت تری داریم چون کامپوند انفرادی نقطه قوت ما بود اما باید به قانون تمکین کرد و باید روی سایر بخش ها تمرکز کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 328

به "شعبانی بهار: شرایط بازی های آسیایی جاکارتا با اینچئون متفاوت است، کمانداران روحیه بالایی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: شرایط بازی های آسیایی جاکارتا با اینچئون متفاوت است، کمانداران روحیه بالایی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید