شکار تازه عربستانی ها بعد از بنزما و رونالدو ، ستاره گرانقیمت در تیررس الهلالی ها

به گزارش مجله 90 جعبه، حساب توییتری نیوز اسپرت عربستان مدعی شد که نیمار با سران الهلال به توافق رسیده و راهی این تیم خواهد شد.

شکار تازه عربستانی ها بعد از بنزما و رونالدو ، ستاره گرانقیمت در تیررس الهلالی ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، به نظر می رسد که جدایی نیمار از پاری سن ژرمن تا حدود زیادی قطعی شده است. این بازیکن برزیلی در فهرست لوئیس انریکه برای فصل بعد قرار ندارد و این باعث شده تا او در پی مقصد بعدی خود باشد.

باوجود آن که برآورد ها درباره بازگشت نیمار به بارسلونا بالا است اما طبق اعلام رسانه های سرشناس اروپایی این فوق ستاره برزیلی از لیگ عربستان و آمریکا هم پیشنهاد دارد.

نیمار یکی از گران قیمت ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و دستمزد بالایی که او دریافت می کند باعث شده است تا مشتریان بسیار کمی داشته باشد.

نیوز اسپرت(neews sport) عربستان مدعی شد که نیمار با سران الهلال به توافق رسیده و راهی این تیم خواهد شد.

الهلال به راحتی می تواند رقم جذب نیمار را پرداخت کند. با وجود آن که این باشگاه عربستانی 225 میلیون یورو در تابستان خرج جذب بازیکنان نو کرده است اما سرمربی این تیم اعلام کرده که بازیکنی در حد و نام کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را می خواهد و این باعث شده تا احتمال حضور نیمار در این تیم زیاد باشد.

الهلال در تابستان برای جذب لیونل مسی هم رسما به این بازیکن پیشنهاد داد و با او وارد مذاکره شد اما مسی تصمیم گرفت که راهی لیگ آمریکا شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2198

به "شکار تازه عربستانی ها بعد از بنزما و رونالدو ، ستاره گرانقیمت در تیررس الهلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار تازه عربستانی ها بعد از بنزما و رونالدو ، ستاره گرانقیمت در تیررس الهلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید