طراحی داخلی متفاوت فروشگاه محصولات مراقبت از پوست

به گزارش مجله 90 جعبه، برند استرالیایی aesop که تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست بوده و به دلیل بسته بندی های متفاوت اش شناخته شده است دومین فروشگاه خود را با طراحی داخلی متمایزی در میلان افتتاح نموده است.

طراحی داخلی این فروشگاه منحصر به فرد و جسورانه می باشد و حال و هوایی وینتیج دارد. دیواره های داخلی با کاشی های سبز رنگ (سبز کله غازی) پوشیده شده اند، ویترین ها نیز به رنگ سبز درآمده و پنجره هایی شیشه ای با لبه فلزی دارند، هم چنین قفسه هایی زرد رنگ برای نمایش اجناس در بعضی قسمت ها تعبیه شده است. به طور کلی در نگاهی اجمالی به این فروشگاه شما انواع محصولات مراقبت از پوست را می بینید که به طور منظم به انتظار نشسته اند.

طراحی داخلی متفاوت فروشگاه محصولات مراقبت از پوست

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در میان یکی از ویترین ها سینکی از جنس استیل جهت شستشو قرار گرفته و دو صفحه بزرگ و معلق با میله هایی برنجی منابع اصلی تأمین کننده نور هستند.

این فروشگاه که 35 متر مربع وسعت دارد به واسطه پالت رنگ آن و محیط وینتیج اش شناخته شده است. این پروژه با همکاری استودیو طراحی Dimore اجرا شده و در قسمت تاریخی شهر میلان واقع شده است.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 552

به "طراحی داخلی متفاوت فروشگاه محصولات مراقبت از پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی متفاوت فروشگاه محصولات مراقبت از پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید