طراحی نخستین سیستم نرم افزاری خدمات شهری پایتخت در منطقه 4

به گزارش مجله 90 جعبه، رییس فضای سبز شهرداری منطقه 4 از طراحی نخستین سیستم نرم افزاری ساماندهی فعالیت های خدمات شهری اطلاع داد.

طراحی نخستین سیستم نرم افزاری خدمات شهری پایتخت در منطقه 4

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سیدمحمد قاضی میرسعید در این باره گفت: از ابتدای آذرماه امسال سیستم جدیدی در مورد برنامه های خدمات شهری در پایتخت برای اولین بار در منطقه 4 طراحی و راه اندازی شد.

او ادامه داد: این نرم افزار برای استفاده ناظرین نواحی، نمایندگان دفع آفات پیمانکاران و نیز پرسنل کلینک نصب و راه اندازی شده که در سطح شهر تهران برای اولین بار استفاده می گردد.

قاضی میرسعید گفت: این سیستم توانایی کنترل تمامی برنامه های تنظیم شده از سوی سازمان بوستانها در سطح نواحی را دارد و با تلفیق بازدید میدانی مدیران منطقه از بروز هرگونه انحراف از برنامه پیش بینی شده نگهداری پیشگیری خواهد نمود.

رییس فضای سبز منطقه 4 با اشاره به جزییات این طرح گفت: در این نرم افزار به عنوان مثال برنامه هرس روزانه نواحی به وسیله موبایل و یا سیستم های رایانه ای کنترل و تعداد بازدید ناظر، نماینده و پرسنل کلینیک و حتی زمان مکث آنها قابل رویت است و با بازدید تصادفی از یک طرف و گزارش های ارسالی روزانه می توان میزان پیشرفت هرس و کیفیت آن را کنترل و در درصد روزانه صورت شرایط لحاظ نمود.

او در سرانجام اظهار امیدواری کرد تا با استفاده از این نرم افزار جدید بتوان برای داشتن شهری سلامت و همواره سبز اقدامات قابل توجهی را شاهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1232

به "طراحی نخستین سیستم نرم افزاری خدمات شهری پایتخت در منطقه 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی نخستین سیستم نرم افزاری خدمات شهری پایتخت در منطقه 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید