عکس بدون سانسور از هانیه توسلی ! ، زیبایی خدادادی خانم بازیگر زخم کاری!

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران:هانیه توسلی بازیگر محبوب ایرانی است که به تازگی عکسش در نقش تئاتری منتشر شد و حواشی به راه انداخت.

عکس بدون سانسور از هانیه توسلی ! ، زیبایی خدادادی خانم بازیگر زخم کاری!

هانیه توسلی بازیگر مجذوب کننده و معروف ایرانی است .هانیه توسلی به تازگی در سریال پربیننده زخم کاری از کاراکتر های اصلی بود که مثل همیشه هم هانیه توسلی به خوبی ایفای نقش کرد.هانیه توسلی از دسته هنرمندانی است که با هنر و استعدادش به این جایگاه رسید نه خودنمایی و عمل های زیبایی. هانیه توسلی در حال حاضر هم طرفداران زیادی دارد و بیش از 2 میلیون کاربر فالوور او هستند که عاشق شخصیت و چهره نچرال خانم توسلی شده اند. هانیه توسلی برخلاف بسیاری از هنرمندان خانم که خود را غرق در آرایش می کنند تازه جلوی دوربین اینستا هم با فیلترهای داف طور می آیند نیست و بیشتر مواقع ساده است.

اما از این ها که بگذریم در کل سینما و به خصوص تئاتر برای بازیگران آنقدر راحت شده که هرگونه لباسی می پوشند و دیالوگ هایی ناجور را سانسور نمی کنند! در ادامه تصویری که از هانیه خانم توسلی منتشر شده را مشاهده می کنید که تیپ و ژستی نه چندان جالب دارد. این با نظرات مختلف کاربران همراه شد که برخی از آن ها نشو دنده فکر بیمار کاربر است.

شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1849

به "عکس بدون سانسور از هانیه توسلی ! ، زیبایی خدادادی خانم بازیگر زخم کاری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس بدون سانسور از هانیه توسلی ! ، زیبایی خدادادی خانم بازیگر زخم کاری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید