فراری چهارمین شهربازی خود را در آمریکا می سازد
به گزارش مجله 90 جعبه، شرکت فراری سعی دارد تا ضمن حفظ جایگاه خود در عرصه مسابقه های فرمول یک و ورزش های موتوری، سرمایه گذاران بیشتری را برای فعالیت در سایر عرصه ها جذب کند. از این رو، در سال های گذشته پروژه نوی به نام ساخت شهربازی های فراری را در اقصی نقاط دنیا شروع نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص پروژه نو فراری بیشتر بدانید.
پس از ساخت شهربازی هایی در اسپانیا، ابوظبی و چین، شرکت فراری میخواهد تا چهارمین شهربازی خود را در منطقه آمریکای شمالی احداث کند.
در سال های گذشته شرکت فراری مجوز استفاده از نام تجاری خود را در عرصه هایی مانند فراوری پوشاک، رایانه و لوازم سفر گرفته است. این فعالیت تا جایی پیش رفته است که فروشگاه های زنجیره ای لباس برای نوزادان و بچه ها نیز در شهر شانگهای کشور چین با نام شرکت فراری شروع به کار نموده اند. به تازگی نیز شرکت فراری حوزه فعالیت های جنبی خود را در زمینه تأسیس شهربازی ها نیز توسعه داده است. در این راستا نخستین شهربازی با نام دنیای فراری در ابوظبی شروع به کار نموده و طبق برنامه دومین پارک نیز سال آینده در کشور اسپانیا به بهره برداری می رسد. ماه گذشته نیز شرکت فراری اظهار داشت که تفاهم نامه ای با شرکت BAIC مبنی بر ساخت شهربازی تازهی در کشور چین امضا نموده است.
طبق اعلام Bloomberg، شرکت فراری میخواهد تا چهارمین شهربازی خود را در منطقه آمریکای شمالی احداث کند. طبق برنامه ها این پارک در کشور آمریکا احداث خواهد شد و از لحاظ ابعاد و موقعیت بازاریابی از اهمیت ویژه ای برای این شرکت برخوردار است. هنوز جزئیات تازهی از این پروژه اعلام نشده است، ولی شنیده ها حاکی از آن است که سرجیو مارکیونه به سمت مدیرعاملی شرکت فراری انتخاب شده و استراتژی تازه شرکت را برای سال آینده اعلام خواهد نمود. طبق پیش بینی ها، هدف استراتژی تازه توسعه ابعاد نام تجاری فراری به جایگاهی فراتر از خودروهای لوکس مسابقه ای است. به همین منظور سهامداران شرکت برای مشخص اعضای تازه هیئت مدیره در آمستردام حضور بهم رساندند. نام های تازه هیئت مدیره شامل دلفین آرنولت (مدیر شرکت لوئی ویتون) و آدام کسویک (مدیر ارشد گروه هتل های زنجیره ای Mandarin Oriental) هستند.
منبع: کجارو / motorauthority.com