فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، ایران 5 بر صفر برد و حذف شد!، جام جهانی پرید!

به گزارش مجله 90 جعبه، تیم فوتبال نوجوانان ایران با وجود پیروزی پرگل مقابل ویتنام از گردونه مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفت.

فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، ایران 5 بر صفر برد و حذف شد!، جام جهانی پرید!

به گزارش خبرنگاران, تیم فوتبال نوجوانان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا ساعت 16:15 امروز (پنجشنبه) در مالزی به مصاف ویتنام رفت که این دیدار در انتها با پیروزی پر گل 5 بر صفر شاگردان عباس چمنیان به انتها رسید. گل های ایران را امیرحسین عزیزی (17 و 36)، آریا برزگر (21) و محمدامین دوستعلی (31و 64) به ثمر رساندند.

داور بازی در دقیقه 29 مدافع ویتنام را از زمین بازی اخراج کرد.

در دیگر بازی گروه C تیم های اندونزی و هند به تساوی بدون گل رسیدند تا هر دو تیم با پنج امتیاز از این گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها شوند. به این ترتیب تیم فوتبال نوجوانان که در دوره گذشته این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را از آن خود نموده بود با 4 امتیاز وداعی زودهنگام از این مسابقات داشت.

تیم نوجوانان ایران که در دوره گذشته جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا نموده بود, با حذف از مسابقات قهرمانی آسیا, جواز حضور در جام جهانی بعدی را نیز کسب نکرد.

شاگردان عباس چمنیان در بازی نخست نتیجه را دو بر صفر به اندونزی واگذار نموده و در بازی دوم نیز مقابل هند به تساوی بدون گل رسیده بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 291

به "فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، ایران 5 بر صفر برد و حذف شد!، جام جهانی پرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال زیر 16 سال قهرمانی آسیا، ایران 5 بر صفر برد و حذف شد!، جام جهانی پرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید