قوای سه گانه باید وحدت داشته باشند

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/اصفهان نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قوای سه گانه در کنار هم قرار بگیرند و برای حل مسائل کشور کوشش نمایند از شرایط سخت فعلی عبور خواهیم کرد و کشور می تواند به اهداف عالیه خود نزدیک گردد.

قوای سه گانه باید وحدت داشته باشند

علی بختیار در گفت وگو با خبرنگاران در مورد اولویت های قوای سه گانه در این برهه از زمان، اظهار کرد: در شرایط فعلی که مردم با گرفتاری هایی روبرو هستند و تحریم های ناعادلانه هم فشار مضاعفی بر اقتصاد کشور وارد نموده است موردی که می تواند مسائل کشور را مرتفع کند در کنار هم بودن مسئولان و علیه هم حرف نزدن است. نباید حرف های غیر مستند بزنیم و تنها باید برای حل مسائل کشور تمرکز کنیم.

وی اضافه نمود: قوه مجریه نباید بی انضباطی اقتصادی و اداری داشته باشد و قوه مقننه هم نباید به دنبال شاخ و شانه کشیدن برای دیگر دستگاه باشد و توپ را به زمین دولت بیندازد و دولت هم توپ را در زمین مجلس بیندازد! بنابراین اگر قوای سه گانه در کنار هم قرار بگیرند و به دنبال منیت نباشند و برای حل مسائل کشور کوشش نمایند از شرایط سخت فعلی عبور خواهیم کرد و کشور می تواند به اهداف عالیه خود نزدیک گردد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوای سه گانه باید وحدت داشته باشند، گفت: در روزهای سرانجامی مجلس دهم هستیم و بدون شک این مجلس هم مانند دیگر مجالس دارای نقاط ضعف و قوتی بوده است. دولت هم در سال آینده به سرانجام کار خودش می رسد و در این زمان به جامانده از عمر دولت، مجلس جدید باید در کنار دولت باشد و بگذارد قوه مجریه کار خودش را انجام دهد.

وی توضیح داد: همبستگی ها باید بیشتر گردد و به طور عملی باید این وحدت و همبستگی مشاهده گردد. فقط شعار همبستگی ندهیم و بعد بر خلاف آن عمل کنیم. واگرایی، مسائل بزرگی را خواهد آفرید و در شرایط تحریم های ظالمانه و کمبود اعتبارات باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم بر مسائل غلبه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 917

به "قوای سه گانه باید وحدت داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوای سه گانه باید وحدت داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید