آشنایی با مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک

به گزارش مجله 90 جعبه، شهر نیویورک مقصدی عالی برای خریداران حرفه ای و غیرحرفه ای است. مراکز خرید متعدد و مجتمع های تجاری بزرگی در محله های مختلف این شهر یافت می شود. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید در منهتن و بروکلین می پردازیم.

آشنایی با مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک

مرکز خرید وستفیلد

این مرکز خرید عظیم در شهر بروکلین قرار دارد و دارای بیش از 350 فروشگاه و رستوران است. مارک های مطرح مد و لباس، زیورآلات، کیف و کفش و غیره در اینجا وجود دارد. همچنین رستوران ها و کافه های متعددی نیز برای استراحت در اختیار بازدیدکنندگان است.

سنتر مارکت

این مرکز خرید در محله منهتن قرار دارد و یکی از قدیمی ترین مراکز خرید نیویورک محسوب می شود. سنتر مارکت دارای انواع بوتیک های مارک دار، رستوران، کافی شاپ و فروشگاه های زنجیره ای است.

برایانت پارک

این مجتمع تجاری عظیم در منهتن واقع شده و دارای بیش از 100 فروشگاه و رستوران است. مارک های معروف مد و لباس، کفش، لوازم آرایشی و زیبایی در اینجا یافت می شود. همچنین رستوران ها و کافه های متنوعی نیز در برایانت پارک وجود دارد.

فیفث آونیو

خیابان فیفث آونیو در منهتن یکی از محله های تجاری برتر نیویورک به حساب می آید. بوتیک های لوکس، فروشگاه های زنجیره ای مد و لباس، هتل های گران قیمت و رستوران های مجلل در این خیابان واقع شده اند.

تایمز اسکوئر

در این میدان نمادین وسط منهتن، مراکز خرید، رستوران ها، سالن های سینما، فروشگاه های زنجیره ای و بوتیک های مد قرار دارند. تایمز اسکوئر یکی از شلوغ ترین و پرترددترین نقاط نیویورک به شمار می رود.

مرکز راکفلر

این مرکز خرید عظیم در میدتاون منهتن واقع شده و دارای بیش از 100 فروشگاه و رستوران است. فروشگاه هایی مانند زارا، اچ اند ام، لویی ویتون و مارک های معروف دیگر در این مرکز وجود دارند.

خیابان مدیسون

این خیابان تجاری در قلب منهتن یکی دیگر از نقاط خرید برتر نیویورک محسوب می شود. بوتیک های لوکس، فروشگاه های زنجیره ای و کافه ها دو طرف این خیابان را پوشانده اند.

بروکلین فیشرز

این مجتمع تجاری در بروکلین دارای بیش از 60 فروشگاه و 20 رستوران است. فروشگاه های زنجیره ای معروف همچون اچ اند ام، زارا، گپ و غیره در این مرکز واقع شده اند. رستوران ها و کافه های متنوعی نیز در بروکلین فیشرز یافت می شود.

پرسش و پاسخ:

سوال: مشهورترین مرکز خرید در منهتن کدام است؟

جواب: تایمز اسکوئر و فیفث آونیو از معروفترین مراکز خرید در منهتن به شمار می‌روند.

سوال: بزرگترین مرکز خرید در بروکلین چیست؟

جواب: مرکز خرید وستفیلد بزرگترین مرکز خرید در بروکلین است.

سوال: محبوب‌ترین برندهای مد در مراکز خرید نیویورک کدامند؟

جواب: برندهایی مانند زارا، اچ اند ام، گپ و لویی ویتون از محبوب‌ترین برندهای مد در مراکز خرید نیویورک هستند.

منبع مقاله: مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک

انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1743

به "آشنایی با مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید