نظرسنجی توئیتری برای معضل پیامکهای تبلیغاتی

به گزارش مجله 90 جعبه، وزیر ارتباطات در ادامه پیگیری ها برای حل معضل پیامکهای تبلیغاتی، با اعلام نظرسنجی در شبکه اجتماعی توئیتر، از مشترکان تلفن همراه خواست در خصوص بهبود شرایط نظر بدهند.

نظرسنجی توئیتری برای معضل پیامکهای تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار فرم نظرسنجی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: سیم کارتهای شناسایی شده ارسال کننده پیامک های مزاحم، از 5800 سیم کارت فعال به حدود 200 سیم کارت در روز رسیده است.

وی با بیان اینکه شکایات به سامانه 195 هم 95درصد کاهش یافته است، گفت: اینها نشان از بهبود شرایط است.

وزیر ارتباطات با طرح 4 سوال از کاربران در خصوص اینکه پیامک های ارسالی از شماره های شخصی برای شما متوقف شده است، کاهش قابل توجهی داشته است، تغییری ننموده است و دریافت نمی کنم، از مشترکان تلفن همراه خواست به این نظرسنجی پاسخ دهند.

در این نظرسنجی در کمتر از 2 ساعت، 43 درصد پاسخ دهندگان اعلام نموده اند که دریافت پیامکهای ارسالی از شماره های شخصی کاهش قابل توجهی داشته است و 34 درصد نیز به گزینه تغییری ننموده است، رای داده اند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 22

به "نظرسنجی توئیتری برای معضل پیامکهای تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی توئیتری برای معضل پیامکهای تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید