هاشمی مقدم: جهانبخش می خواهد خودش را در برایتون ثابت کند

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش تأکید کرد این بازیکن ایرانی با وجود علاقه باشگاه های هلندی، قصدی برای ترک برایتون ندارد.

هاشمی مقدم: جهانبخش می خواهد خودش را در برایتون ثابت کند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال برایتون در حالی عصر روز گذشته (شنبه) در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی مقابل وستهام به تساوی یک - یک بسنده کرد که علیرضا جهانبخش برای دومین بازی متوالی به تشخیص گراهام پاتر در ترکیب 18 نفره برایتون جای نگرفت. گفته می گردد ستاره پیشین AZ آلکمار که تابستان 2018 در ازای 17 میلیون پوند به برایتون پیوست، مورد توجه دو باشگاه هلندی AZ آلکمار و پی اس وی آیندهوون قرار گرفته است.

امیر هاشمی مقدم در گفت وگو با سایت هلندی فوتبال اینترنشنال در واکنش به شایعه احتمال جدایی جهانبخش از برایتون گفت: علیرضا از بودن در برایتون شاد است و می خواهد ثابت کند که برای بازی در لیگ برتر انگلیس به اندازه کافی خوب است. این موضوع هم کاملاً طبیعی است که بازیکنی برای عادت به فوتبال انگلیس به یک سال و حتی دو سال زمان احتیاج داشته باشد و جهانبخش با آرامش خیال به کارش ادامه می دهد. او این فصل اعتماد به نفس زیادی دارد.

مدیر برنامه های بال تیم ملی کشورمان توضیح داد: این هم فوق العاده است که این قدر علاقه مندی نسبت به جذب علیرضا وجود دارد. در واقع اینکه باشگاه های هلندی خواستار به خدمت دریافت جهانخبش هستند، شرایط را خاص تر می نماید. هنلد واقعاً خانه دوم علیرضا است و او عاشق این کشور است اما می خواهد خودش را در برایتون ثابت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 151

به "هاشمی مقدم: جهانبخش می خواهد خودش را در برایتون ثابت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی مقدم: جهانبخش می خواهد خودش را در برایتون ثابت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید