پیغام ویژه اریکسن برای طرفداران شیاطین سرخ

به گزارش مجله 90 جعبه، منچستریونایتد برترین روز های خود در چند سال اخیر را تجربه می نماید، اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده طرفداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش نمایند.

پیغام ویژه اریکسن برای طرفداران شیاطین سرخ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طرفداران منچستریونایتد در برترین روزهای باشگاه شان در سالهای اخیر نگران ستاره دانمارکی شان کریستین اریکسن هستند و امیدوارند او پیش از انتها فصل جاری بار دیگر به ترکیب شیاطین سرخ برگردد.

اریکسن که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد پیوست در تیم اریک تن هاخ نمایش هایی عالی داشت اما در آخرین روزهای ماه ژانویه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از آن موقع نتوانسته برای تیمش بازی کند. وقتی پزشکان اظهار داشتند بازی ساز دانمارکی دست کم سه ماه دور از میادین خواهد بود باشگاه برای پر کردن جالی خالی اش مارسل سابیتزر را به صورت قرضی از بایرن مونیخ به خدمت گرفت. اریکسن دیشب که شیاطین سرخ در ومبلی قهرمان جام اتحادیه شدند از روی سکوها شاهد جشن و شادی همبازی هایش بود.

تلویزیون منچستریونایتد امروز اظهار داشت بعد از دریافت پیغامهای متعدد طرفداران که نگران شرایط اریکسن هستند و دائما از سلامت او و زمان بازگشتش سوال می پرسند به سراغ این هافبک دانمارکی می رود تا با او گفت و گو کند.

اریکسن در این مصاحبه به طرفداران مژده داد و گفت بدون شک قبل از انتها فصل به ترکیب برخواهد گشت. او به تلویزیون باشگاه گفت: حالم خوب است. البته نشستن روی سکوها همواره کسل کننده است به خصوص برای کسی که چوب زیر بغل دارد. ولی من حالا چوب زیر بغل ها را کنار گذاشته ام. هفته آینده قاعدتا دوباره باید راه رفتن عادی را آغاز کنم. برای همین است که خوشحالم.

بله، طرفداران مطمئن باشند که قبل از انتها فصل به تیم برمی گردم. تا دیشب برای فتح چهار جام شانس داشتیم که حالا سه جام مانده چون یکی را بردیم. ولی تا قبل از فینال بعدی بازی های زیادی به جای مانده. می دانم که باید خیلی کوشش کننم تا دوباره جایگاهم در تیم را بدست بیاورم. ولی تماشای پیروزی بچه ها واقعا لذت بخش است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2134

به "پیغام ویژه اریکسن برای طرفداران شیاطین سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ویژه اریکسن برای طرفداران شیاطین سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید