هاشمینسب: وقتی پنالتی ما گم میشود نمیتوانیم سکوت کنیم، در عمل خبری از حرفهایگری نیست

به گزارش مجله 90 جعبه، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است در ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان پنالتی این تیم گرفته نشده است.

هاشمینسب: وقتی پنالتی ما گم میشود نمیتوانیم سکوت کنیم، در عمل خبری از حرفهایگری نیست

به گزارش خبرنگاران، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به شرایط جوی و زمین توقع بیشتری نمی رفت که بازی به روی هوا و بکش بکش از سوی دو تیم تبدیل نگردد. بر خلاف میل باطنی ما که علاقه ای به این شکل بازی نداریم، ولی شرایط زمین چمن اجازه بازی روی زمین را به ما نمی داد.

وی خاطر نشان کرد: بازی را با دو مهاجم آغاز کردیم و رو به بازی هوایی آوردیم. یکی دو موقعیت خوب داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. همواره سعی نموده ایم درباره داوری مثبت حرف بزنیم، ولی وقتی پنالتی ما گم می گردد نمی توانیم سکوت کنیم. با همه احترامی که برای جامعه داوری قائلم فکر می کنم داور امروز برای این بازی مناسب نبود. این بازی 50-50 بود و هر دو تیم بکش بکش بازی می کردند. شاید اگر در نیمه اول توپ فرشاد احمد زاده به گل تبدیل می شد، شرایط فرق می کرد.

مربی فولاد افزود: در این بازی نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و این طبیعت فوتبال است. یکسری مسائل هست که در فوتبال حرفه ای ما در حد حرف است و در عمل خبری از حرفه ای گری نیست. شب قبل از بازی برق هتل تیم ما می رود و شام را ساعت 10 و نیم شب می خوریم و جلسه مان را نمی توانیم برگزار کنیم. امروز هم شرایط زمین اینگونه است و کاور روی زمین کشیده نشده و آب جمع شده بود. فکر می کنم این شرایط برازنده مردم خوب مسجدسلیمان نیست. امیدوارم شرایط خوبی حاکم گردد که هم مردم از دیدن فوتبال لذت ببرند و هم اینکه تیمی که استحقاق برد را دارد به حقش برسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1299

به "هاشمینسب: وقتی پنالتی ما گم میشود نمیتوانیم سکوت کنیم، در عمل خبری از حرفهایگری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمینسب: وقتی پنالتی ما گم میشود نمیتوانیم سکوت کنیم، در عمل خبری از حرفهایگری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید