هدفون سونی WH، 1000XM5 طراحی نو و زیبا، ANC پیشرفته و شارژ بهتر

به گزارش مجله 90 جعبه، جزئیات نسل بعدی هدفون WH-1000XM5 سونی به بیرون درز نموده که طراحی تازه زیباتر و ویژگی های سخت افزاری پیشرفته تری را در مقایسه با نسل فعلی آن نشان می دهد.

هدفون سونی WH، 1000XM5 طراحی نو و زیبا، ANC پیشرفته و شارژ بهتر

وقتی صحبت از حذف نماینده نویز بی سیم (نویز کنسلینگ) می گردد، هدفون های پرچمدار فعلی سونی WH-1000MX4 یکی از فزونین هدفون های موجود در بازار و بدون شک بزرگترین رقیب ایرپادز مکس هستند.

البته خیلی ها از همان اول اعتقاد داشته اند که سونی، محصول فزونی نسبت به اپل بوده و ایرپادز مکس ارزش آن همه هزینه را ندارد، اما با محصول تازه شاید حجت بر همه تمام گردد و عده بیشتری فزونی هدفون سونی را قبول نمایند.

به گفته یک منبع خرده فروشی ناشناس که اطلاعاتی از TechnikNews در آلمان به دست آورده، جانشین WH-1000XM4 سونی، طراحی نویی شامل بازوهای لولایی نازک تر و یک هدبند باریک تر دارد که Bose 700 را تداعی می نماید. گمان می رود که هدبند تازه فلزی باشد.

هدفون WH-1000XM5 عمر باتری تا 40 ساعت با حذف نویز فعال خواهد داشت که 10 ساعت بیشتر از XM4 است. گفته می گردد . 3.5 ساعت طول می کشد تا این هدفون به وسیله USB-C شارژ کامل گردد که حدود 30 دقیقه بیشتر از نسل فعلی است.

سه میکروفون این هدفون تغییر مکان داده اند و یک دکمه NC/Ambient جایگزین دکمه Custom موجود در XM4 می گردد که با آنها می گردد دستیارهای صوتی را فراخوان کرد.

این هدفون دارای یک پردازنده ANC اضافی و یک درایور صوتی تازه هستند که منجر به ارتقای نویز کنسلینگ می شوند.

تاریخ عرضه هدفون XM5 هنوز معین نیست، اما احتمالاً در امسال میلادی وارد بازار خواهند شد. تا آن موقع، XM4 با قیمت 349 دلاری، همچنان محصول با قیمت معقول تر نسبت به ایرپادز مکس 549 دلاری خواهد بود.

در حال حاضر هیچ شایعه ای در خصوص رونمایی نسخه تازه ایرپادز مکس در آینده نزدیک وجود ندارد، اما شایعاتی در خصوص هدبندهای قابل تعویض و یک نسخه ورزشی ارزان تر وجود دارد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2003

به "هدفون سونی WH، 1000XM5 طراحی نو و زیبا، ANC پیشرفته و شارژ بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون سونی WH، 1000XM5 طراحی نو و زیبا، ANC پیشرفته و شارژ بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید