هواوی از دو گوشی پایین رده به نام های Y6P و Y5P رونمایی کرد

به گزارش مجله 90 جعبه، ساعاتی قبل گوشی های پایین رده هواوی Y6P و Y5P بی سروصدا معرفی شدند. همچنین کمپانی هواوی از تبلت میت پد T8 هم رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات این سه گجت می پردازیم.

هواوی از دو گوشی پایین رده به نام های Y6P و Y5P رونمایی کرد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

هواوی Y6P

گوشی هواوی Y6P از نمایشگر 6.3 اینچی LCD با رزولوشن HD+ بهره می برد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در بریدگی قطره ای شکل تعبیه شده است. در پنل پشتی هم شاهد دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، اولترا واید 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هستیم. حسگر اثر انگشت فیزیکی هم در پنل پشتی دیده می گردد.

قلب تپنده گوشی هواوی Y6P تراشه Helio P22 مدیاتک است که در کنار آن باید به تعبیه 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش هم اشاره کنیم. انرژی آن به وسیله باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و این گوشی مجهز به پورت قدیمی microUSB است. از لحاظ نرم افزاری هم با اندروید 10 فاقد سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل سروکار داریم و در عوض سرویس موبایل هواوی مورد استفاده قرار گرفته است. گوشی هواوی Y6P با قیمت 165 یورو روانه بازار می گردد.

هواوی Y5P

گوشی هواوی Y5P از نمایشگر 5.45 اینچی LCD با حاشیه های ضخیم در بالا و پایین بهره می برد. در پنل پشتی فقط یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED تعبیه شده و دوربین سلفی هم مبتنی بر سنسور 5 مگاپیکسلی است.

هواوی برای این گوشی از تراشه Helio P22 مدیاتک استفاده نموده و در کنار آن می توانیم به 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش اشاره کنیم. اما بر خلاف برادر عظیم تر، باتری این گوشی مبتنی بر ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت است. طبق اعلام هواوی، این گوشی با قیمت 125 یورو به دست کاربران می رسد.

هواوی میت پد T8

در کنار این دو گوشی، هواوی از تبلت پایین رده میت پد T8 هم رونمایی نموده که از نمایشگر 8 اینچی LCD با رزولوشن 1280 در 800 بهره می برد. در پنل پشتی هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده و دوربین سلفی هم از نوع 2 مگاپیکسلی محسوب می گردد.

در داخل بدنه، تراشه MTK8768 مدیاتک وظیفه انجام پردازش ها را بر عهده دارد و در کنار 2 گیگابایت حافظه رم نباید 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش را از قلم بیندازیم. هواوی برای این تبلت باتری 5100 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده و مانند دیگر گجت های جدید این شرکت، اندروید آن فاقد سرویس های گوگل است. این تبلت با قیمت بسیار مناسب 100 یورو در ماه جاری در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 898

به "هواوی از دو گوشی پایین رده به نام های Y6P و Y5P رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از دو گوشی پایین رده به نام های Y6P و Y5P رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید