وریا غفوری در استقلال 100 شد

به گزارش مجله 90 جعبه، وریا غفوری با حضور در بازی شب گذشته مقابل آلومینیوم اراک، برای صدمین بار با پیراهن استقلال به میدان رفت.

وریا غفوری در استقلال 100 شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازی استقلال و آلومینیوم اراک جدا از بحث بازی زیبای دو تیم و صدرنشینی استقلال و همچنین باز شدن پای ارسلان مطهری به گلزنی، حاوی نکته جالب دیگری بود و آن، یکصدمین حضور وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با پیراهن این تیم در لیگ برتر بود.

وریا که در تابستان سال 95 به استقلال پیوست، اولین بازی خود برای استقلال را در تاریخ 4 مرداد همان سال و در بازی هفته نخست لیگ شانزدهم در برابر نفت تهران انجام داد. دیداری که با تساوی یک - یک به انتها رسید که نکته جالب، گلزنی ارسلان مطهری مهاجم آن زمان نفت به استقلال است.

حالا و در لیگ بیستم، وریا پیروز شد به یکصد بازی برای استقلال برسد. او که حالا کاپیتان استقلالی هاست، پس از گلی که در شهرآورد تهران وارد دروازه پرسپولیس کرد؛ به محبوبیت بالایی نزد هواداران تیمش رسید.

غفوری در این 100 بازی که برای استقلال در لیگ برتر به میدان رفته است، 16 بار پیروز به گلزنی شده و 15 بار نیز پاس گل داده است. او هفته گذشته و در بازی با گل گهر، برای اولین بار در لیگ برتر برای تیمش یک ضربه پنالتی گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1340

به "وریا غفوری در استقلال 100 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری در استقلال 100 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید