انتها یک جنجال؛ استقلال مجری تبلیغات محیطی شد

به گزارش مجله 90 جعبه، در روزهای اخیر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نامه های جداگانه ای به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال و درخواست نموده بود که با توجه به اینکه استقلال میزبان پرسپولیس در دربی هفته هشتم لیگ برتر است، تبلیغات محیطی را در اختیار این باشگاه قرار دهد.

انتها یک جنجال؛ استقلال مجری تبلیغات محیطی شد

مدیرعامل استقلال با تأکید بر اینکه تبلیغات محیطی حق این باشگاه استقلال است، در نامه اش به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ خواسته بود عوامل سازمان لیگ برای اجرای تبیلغات محیطی همکاری نمایند. با وجود درخواست استقلال، روز گذشته در جلسه هماهنگی پیش از دربی، نماینده سازمان لیگ اعلام نمود در صورتی که استقلال اجرای تبلیغات محیطی را به این سازمان ندهد، اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد. در ادامه این اختلاف ها، مسئولان استقلال نشست خبری فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال را در هتل اسپیناس برگزار کردند تا نشان دهند در اجرای تصمیمات خود جدی هستند.

مسئولان استقلال به همراه نماینده کارگزار باشگاه امروز (شنبه) جلسه ای را با سازمان لیگ برگزار و برای اجرای تبلیغات محیطی به توافق رسیدند. ظاهراً استقلالی ها چکی از سوی کارگزار برای ارائه ضمانت در اختیار سازمان لیگ قرار دادند تا امروز بتوانند تبلیغات محیطی را در اختیار داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1838

به "انتها یک جنجال؛ استقلال مجری تبلیغات محیطی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها یک جنجال؛ استقلال مجری تبلیغات محیطی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید