پروازهای تهران- تاشکند- تهران برقرار شد

به گزارش مجله 90 جعبه، شرکت هواپیمایی زاگرس جمهوری اسلامی ایران امروز 9 دسامبر در جهت تهران- تاشکند- تهران نخستین پرواز خود را انجام داد.

پروازهای تهران- تاشکند- تهران برقرار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، شرکت زاگرس ایرلاین جمهوری اسلامی ایران امروز 9 دسامبر در راستا تهران- تاشکند- تهران نخستین پرواز خودرا انجام داد.

نمایندگان سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاشکند و مقامات کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان از این پرواز در فرودگاه تاشکند استقبال کردند.

یک هیأت ایرانی متشکل از تجار و بازرگانان ایرانی و به همراه اعضای هیأت کمیسیون مشترک مالی و بازرگانی ازبکستان و ایران با این پرواز وارد تاشکند شدند.

هوشنگ صدیق مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس ایرلاین پس از ورود به تاشکند گفت: در نتیجه کوشش های مقامات ایران و ازبکستان این پروازها راه اندازی شد. برقراری این پروازها برای توسعه بیش از پیش روابط تهران و تاشکند یاری می نماید.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس اضافه کرد: شهرهای تاشکند، سمرقند و بخارا جاذبه های گردشگری دارند که مورد علاقه ایرانیان است و آنها می خواهند به این شهرها مسافرت نمایند.

آتابیک عالم جان اف رئیس بخش بازایابی کمیته دولتی توسعه گردگری ازبکستان نیز گفت: در حال حاضر تعداد گردشگران ایران به ازبکستان 25 درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، امیدواریم راه اندازی این پرواز بین تاشکند و تهران به گسترش همکاری های مالی و بازرگانی و گردشگری دو کشور یاری می نماید.

شرکت هواپیمایی زاگرس ایرلاین پروازهای تهران- تاشکند- تهرانرا روزهای یکشنبه انجام می دهد.

ح

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 493

به "پروازهای تهران- تاشکند- تهران برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای تهران- تاشکند- تهران برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید