تور مالزی: شرایط مهاجرت به کشور مالزی

به گزارش مجله 90 جعبه، مالزی یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا است و اکثریت مردم این کشور مسلمان هستند. جاذبه های گردشگری مالزی بی شماری است و رشد مالی روزافزونی دارد. یکی از دلایلی که افراد به این کشور مهاجرت می نمایند یافتن شغلی مناسب و رسیدن به کیفیت زندگی بالاتر است. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا از شرایط مهاجرت به مالزی مطلع شوید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور مالزی: شرایط مهاجرت به کشور مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مهاجرت به مالزی به وسیله تحصیل

مهاجرت به مالزی با اخذ ویزای تحصیلی در هر سنی و برای تمام مقاطع تحصیلی امکان پذیر است. مالزی یکی از کشورهایی است که دانشجویان بین المللی زیادی دارد و رتبه یازدهم دنیا در پذیرش دانشجو را دارا است. زبان تدریس در دانشگاه های این کشور زبان انگلیسی است که یکی از نکات مثبت تحصیل در دانشگاه های این کشور است. خوب است بدانید که افرادی که در این کشور به تحصیل مشغول می شوند به طور همزمان می توانند مشغول به کار هم بشوند. همه دانشجویان بین المللی در صورت احتیاج می توانند از خوابگاه های دانشجویی با امکانات مناسب و هزینه ای ناچیز بهره ببرند. مدارک دانشگاه های این کشور در بیشتر نقاط دنیا اعتبار دارند و قابل قبول هستند. بلیط تهران کوالالامپور

مهاجرت به مالزی به وسیله کار

همان طور که می دانید، برای اخذ ویزای کاری این کشور باید یک پیشنهاد کار از شرکت ها یا کارخانه های موجود در کشور مالزی داشته باشید تا بتوانید به دعوت آن ها در این کشور مشغول به کار شوید. مدت اعتبار این ویزای کاری دو سال است که بر اساس درخواست کارفرما می تواند تمدید گردد. فرایند درخواست کار به صورت آنلاین انجام می گردد و در صورتی که شغلی مناسب شرایط شما وجود داشته باشد با شما تماس برقرار خواهند کرد. بهتر است بدانید که زبان دوم این کشور زبان انگلیسی است و کسی که قصد کار در این کشور را دارد باید به زبان مالزیایی یا انگلیسی تسلط کافی داشته باشد.

مهاجرت به مالزی به وسیله خرید ملک

مهاجرت به مالزی به وسیله خرید ملک یکی از راه های اخذ اقامت این کشور مسلمان است. این شیوه مهاجرت به وسیله طرح خانه دوم امکان پذیر است. اشخاص بالای پنجاه سال که قصد اقامت در این کشور را دارند باید ثابت نمایند که تمکن اقتصادی دارند (سرمایه ای در حدود صد هزار دلار دارند) و هم چنین اجازه کار در این کشور را نخواهند داشت. اشخاصی که زیر پنجاه سال هستند تنها باید سرمایه ای در حدود پنجاه هزار دلار به بالا داشته باشند تا بتوانند اقامت این کشور را دریافت نمایند.

مهاجرت به مالزی به وسیله کارآفرینی

اگر شما بتوانید در کشور مالزی شرکتی را ثبت کنید یا در شرکتی سرمایه گذاری کنید مهاجرت به مالزی برایتان امکان پذیر خواهد بود. این شیوه به دو صورت ثبت شرکت یا شراکت در سهام و کارآفرینی مشترک انجام می گردد. یکی از روش های اخذ اقامت کشور مالزی با ویزای کارآفرینی تاسیس رستوران و یا شرکت های واردات و صادرات است که معمولا سرمایه آن تماما به وسیله یک فرد خارجی تهیه می گردد. این نوع ویزا معمولا دو یا سه سال اعتبار دارد و قابل تمدید است.

مهاجرت به مالزی به وسیله ازدواج

یکی دیگر از روش های کسب اقامت کشور مالزی ازدواج با یک فرد تبعه مالزی است. گفتنی است که در این شیوه فردی که تابعیت مالزی را دارا است باید ثابت کند که تمکن اقتصادی برای رفع کردن احتیاجهای همسر خود را دارد؛ و از طرفی هم باید مدرکی برای صوری نبودن این ازدواج (صرفا برای دریافت اقامت کشور مالزی) ارائه دهد. فرزندی که از این ازدواج حاصل گردد هم تابعیت کشور مالزی را دارا خواهد بود. شرایط اخذ این نوع ویزا با بقیه شیوه ها تفاوت دارد و باید به دقت آنالیز گردد. اگر فردی که تقاضای اخذ اقامت با این روش را دارد قبلا ازدواج نموده باشد و همسر او فوت شده باشد یا از هم جدا شده باشند، ارائه گواهی فوت و یا گواهی طلاق لازم است. خرید بلیط هواپیما تهران کوالالامپور

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1805

به "تور مالزی: شرایط مهاجرت به کشور مالزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور مالزی: شرایط مهاجرت به کشور مالزی" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: شرایط مهاجرت به کشور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید