تور چین ارزان: چین در پی اعمال محدودیت زمانی انجام بازی های ویدئویی به وسیله جوانان

به گزارش مجله 90 جعبه، مقامات چینی می گویند بعضی حفره های فنی که به جوانان و نوجوانان امکان می داد قوانین محدودکننده مدت زمان انجام بازی های ویدئویی را دور بزنند، شناسایی نموده و آنها را رفع نموده اند.

تور چین ارزان: چین در پی اعمال محدودیت زمانی انجام بازی های ویدئویی به وسیله جوانان

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، بر اساس قوانین جدیدی که در چین به تصویب رسیده افراد کم سن و سال در این کشور حق ندارند بیش از سه ساعت در هفته صرف اجرای انواع بازی های ویدئویی نمایند. هدف از تصویب این قانون جلوگیری از اعتیاد بچه ها و نوجوانان به بازی های ویدئویی اسم شده است.

قوانین تازه در ماه آگوست در چین به تصویب رسیده و هدف از این کار محدودکردن مدت زمان اجرای بازی های ویدئویی به وسیله افراد زیر 18 سال است. این قانون تازه با مخالفت و اعتراض چینی ها روبرو شده است.

به نوشته روزنامه مردم که روزنامه رسمی حزب کمونیست چین است، بعضی جوانان چینی برای دور زدن این قانون به اجاره کردن یا خرید حساب های کاربری متنوع روی آورده اند و از این طریق بازی های آنلاین را بدون محدودیت اجرا می نمایند. از همین رو این خلاهای مهم باید مورد توجه قرار بگیرند.

در ادامه این گزارش آمده است که پلتفرم های تجارت بازی هم باید مسئولیت های اجتماعی را به طور فعالانه انجام دهند، زیرا آنها مسئول رشد سالم نسل بعدی بوده و باید به توسعه سالم این صنعت یاری نمایند. در ادامه از والدین و اولیای مدارس خواسته شده تا محیط مساعدی را برای رشد سالم خردسالان ایجاد نمایند، زیرا بعضی از خردسالان از مشخصات هویتی مختلفی برای ثبت نام در حساب های بازی استفاده می نمایند و این باعث می گردد طرح محدودیت زمانی بازی بی اثر باشد.

مقامات چین، که بزرگترین بازار بازی های ویدئویی دنیا است، سالهاست در خصوص اعتیاد به بازی های ویدئویی و اینترنت در بین جوانان نگران هستند و کلینیک هایی را تاسیس نموده اند که ترکیبی از روش های درمانی و تمرینات نظامی را برای افرادی به کار می گیرد که به اختلال های ناشی از اجرای بازی های ویدئویی مبتلا هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1758

به "تور چین ارزان: چین در پی اعمال محدودیت زمانی انجام بازی های ویدئویی به وسیله جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین در پی اعمال محدودیت زمانی انجام بازی های ویدئویی به وسیله جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید