کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان گفت: بهزیستی با یاری و بهره مندی از استادان متخصص و ظرفیت بالای نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی خدمات درخور توجهی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ارائه می دهد.

کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرعباس، غلامحسین رنجبر در نشست مشترک خود با احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تشریح شرایط آسیب های اجتماعی در استان و نقش بهزیستی در این حوزه اظهار کرد: بهزیستی با یاری دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با رویکرد اجتماعی دانشگاه و بهره مندی از استادان متخصص و ظرفیت بالای نیروی انسانی خود خدمات درخور توجهی در زمینه کاهش این آسیب ها در استان ارائه دهد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان هدف از این ملاقات را استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در راستای استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و سازمان بهزیستی یاد کرد و اضافه کرد: سازمان بهزیستی با همکاری و مشارکت دانشگاه می تواند به اهداف اصلی خود دست یابد.

دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد علمی برای حل مسائل جامعه گام برمی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز رسالت اصلی این دانشگاه را علمی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد علمی و اجتماعی خود برای حل مسائل و موانع جامعه گام برمی دارد.

احسان کامرانی توضیح داد: مسائل و آسیب های جامعه باید از راه دانشگاه عبور داده گردد تا با ارائه راهکارهای علمی و اصولی بتوانیم گام های مؤثرتری در رسیدن به اهداف ترسیم شده برداریم.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان این آمادگی را دارد تا در انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و ارتقای کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک خدمات رضایت بخشی ارائه دهد.

به گزارش خبرنگاران، گشایش مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل بهزیستی هرمزگان از دیگر برنامه های این ملاقات بود.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 962

به "کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید