کاهش 2.5 درصدی طلاق در بوشهر امیدوارکننده است

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری استان در بین دیگر استان ها رتبه 27 وقوع طلاق کشور کسب کرد گفت:کاهش 2.5 درصدی طلاق در بوشهر امیدوارکننده است.

کاهش 2.5 درصدی طلاق در بوشهر امیدوارکننده است

به گزارش از ، مجید خورشیدی در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان بوشهر بیان نمود: در سال انتخابات قرار داریم و کارت ملی هوشمند از الزامات انتخابات است، لذا به وسیله نمونه گیری، آنالیز و تحقیق معین گردد که چه افرادی و از چه مراکز جمعیتی بدون کارت ملی هستند تا مشکل نبود کارت ملی افراد حل گردد.

او اضافه نمود: آمار وقایع حیاتی در شهرستان های جنوبی -عسلویه، کنگان و جم- جای سوال دارد و احتیاج به آنالیز های بیشتری در این حوزه احساس می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان نمود: خواهش من از دهیاری ها و شهرداری ها این است که در مورد آرامستان ها موارد مدنظر ثبت احوال را در نظر بگیرند، مواردی، چون محصور شدن و معین متولی آرامستان ها جز مصوبات جلسه قرار بگیرد.

خورشیدی تاکید نمود: در مورد اعلام به موقع وقایع حیاتی از جمله فوت همکاری بیشتری با ثبت احوال صورت بگیرد.

او توضیح داد: با توجه به حضور تعداد قابل توجه جمعیت عشایر در استان بوشهر، برای ثبت وقایع حیاتی و صدور کارت ملی این عزیزان همکاری و تعامل امور عشایر و ثبت احوال مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از روند کاهش طلاق در بوشهر اطلاع داد و بیان نمود: یک ابهام در جامعه وجود دارد که بوشهر در طلاق رتبه بالای کشوری دارد، اما در پنج ماهه نخست سال جاری استان بوشهر رتبه 27 طلاق کشور را کسب کرد و کاهش 2.5 درصدی داشته ایم که امیدوارم شاهد تداوم این روند کاهشی باشیم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 252

به "کاهش 2.5 درصدی طلاق در بوشهر امیدوارکننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 2.5 درصدی طلاق در بوشهر امیدوارکننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید