کتونی زرنگی فعلا پخش نمی گردد ، خندوانه نوروز می آید

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون سیما درباره زمان پخش خندوانه و سرنوشت دو سریال سرزمین کهن و کتونی زرنگی اظهارنظر کرد.

کتونی زرنگی فعلا پخش نمی گردد ، خندوانه نوروز می آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، سیدمرتضی میرباقری معاون سیما در حاشیه نشست امروز درباره سریال کمدی کتونی زرنگی و حواشی پیش آمده ای که مانع پخش آن شبکه سه شد، گفت: این سریال توسط سیمافیلم آنالیز شد و ما به این نتیجه رسیدیم به دلیل بعضی ایرادات محتوایی و کیفی صلاح نیست این سریال در این ایام روی آنتن برود.

میرباقری همچنین درباره فراوری فصل جدید خندوانه و عصر جدید گفت: برای فراوری خندوانه مذاکره شده است و این برنامه برای نوروز روی آنتن می رود. عصر جدید در مراحل پیش فراوری جدی است و فکر می کنم تا یک ماه دیگر بتواند به پخش برسد.

به گفته وی دورهمی هم به خاطر ایام فاطمیه متوقف شده بود درحالی که 4 برنامه ضبط شده داشتیم و این برنامه هم جهت عادی خود را طی می نماید. این برنامه نیز در حال حاضر به صورت هفتگی روی آنتن خواهد رفت.

معاون سیما درباره پخش سرزمین کهن که به دلیل حواشی متوقف مانده است نیز گفت: سرزمین کهن یکی از بهترین سریال هایی است که در تلویزیون ساخته شده است و بهترین بازیگران در آن حضور دارند. خود من چندین بار بعضی قسمت های این سریال را دیده ام و امیدوارم بعضی سوءتفاهم هایی که به وجود آمده بود برطرف شود.

عذرخواهی ملاقلی پور از هواداران رهبر انقلاب | کتونی زرنگی به جدول پخش برمی شود؟

کتونی زرنگی از هفته آینده روی آنتن می رود

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 642

به "کتونی زرنگی فعلا پخش نمی گردد ، خندوانه نوروز می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتونی زرنگی فعلا پخش نمی گردد ، خندوانه نوروز می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید