کمپانی باز آید به کنعان

به گزارش مجله 90 جعبه، تا عصر امروز سومین بازیکن مدنظر یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره می گردد.

کمپانی باز آید به کنعان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از پیوستن مسعود ریگی و شهاب زاهدی اکنون در سومین انتقال پرسپولیس، باید در انتظار توافق محمدحسین کنعانی زادگان با سرخپوشان بود.

محمدحسین کنعانی که طی دو فصل اخیر در لباس الاهلی قطر پا به مستطیل سبز می گذاشت ، اکنون در بازگشت دوباره به لیگ ایران طی روزهای اخیر مذاکراتی با پرسپولیس داشته و اکنون گفته می گردد عصر امروز برای توافق نهایی و عقد قرارداد راهی ساختمان باشگاه خواهد شد.

کنعانی زادگان که سومین مقطع حضورش در پرسپولیس را به احتمال زیاد تجربه خواهد نمود، پیش از این با پیراهن شماره 6 سرخ ها توانسته بود مهره ای تاثیرگذار در جمع شاگردان یحیی گل محمدی لقب گیرد و به واسطه درخشش در این تیم راهی لیگ قطر شده بود.

کنعانی زادگان یک بار برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی از این تیم جدا شده بود و در دورانی که این تیم شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی را در قلب دفاعی خود در اختیار داشت که سد محکمی در مقابل حریفان پرسپولیس بودند. از ماشین سازی تبریز بار دیگر به جمع سرخ ها بازگشت. باید دید بعد از مذاکرات ابتدایی طی روزهای اخیر، اکنون کنعانی زادگان برای سومین بار به جمع سرخپوشان بازخواهد گشت و اینبار چالش سخت خود را در شرایطی که یحیی گل محمدی مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و وحدت حنانوف را در این پست در اختیار دارد، به چه شکل دنبال خواهد نمود.

پرسپولیس تا به اینجای کار برای ترکیب خود از دروازه تا هافبک را تقویت نموده و با پیوستن سعید عزت اللهی و محمد حسین کنعانی زادگان این شرایط برای سرخ ها بهتر می گردد. طرفداران پرسپولیس تقاضای جذب مهاجم با تجربه و تمام کننده را از مدیرعامل این تیم دارند تا برای مسابقات آسیا با آمادگی کامل وارد مستطیل سبز شوند.

با این با حال با توجه به شرایط فهرست پرسپولیس و ترافیک این پست، باید دید از این جمع کدام بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد نمود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2186

به "کمپانی باز آید به کنعان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپانی باز آید به کنعان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید