کوین فورچونه: ماجرای من با باشگاه تراکتور خسته کننده شده است

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، کوین فورچونه با عنوان گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر، این فصل به تیم تراکتور ایران اضافه شد اما به تدریج با عملکرد غیر قابل قبولش به حاشیه رانده شد. این بازیکن در نهایت ایران را ترک کرد و حاضر به بازگشت به تیم تراکتور نشده است.

کوین فورچونه: ماجرای من با باشگاه تراکتور خسته کننده شده است

جهت دریافت مشاوره خدمات ارزانترین چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

باشگاه تراکتور هم همچنان از صدور رضایتنامه این بازیکن فرانسوی خود خودداری می نماید و قراردادش را فسخ نمی نماید.

سایت maligue2 در این ارتباط از فورچونه به عنوان بازیکنی نام برد که در باشگاه تراکتور گیر نموده است. این سایت نوشت: فورچونه هنوز در انتظار دریافت نامه فسخ قراردادش با باشگاه ایرانی است. در حالی که او می توانست در جابجایی زمستانی به تیم سابق خود بازگردد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد چون هنوز نامه اتمام همکاری اش با تراکتور را نگرفته است. این بازیکن می داند که بازگشتش به تیم ترویس فرانسه به خاطر جذب هیون جون سوک منتفی است.

این سایت در ادامه صحبت های فورچونه را منعکس نموده است: اگر نامه سرانجام همکاری ام را از تراکتور می گرفتم شانس خوبی برای حضور در تیم ترویس داشتم. ما مرتب با مدیران باشگاه در ارتباط بودیم. روز 31 ژانویه وقتی دیدم زمان می گذرد و سوک هم به تیم ترویس پیوسته، ناامید شدم.

همچنین سایت abonne.lest نوشت: بین ایران، فرانسه و آمریکا؛ فورچونه هنوز منتظر است. مهاجم سابق ترویسی می خواست در ماه ژانویه به این تیم برگردد اما هنوز نامه سرانجام همکاری اش را از این تیم نگرفته است. او حالا به سمت تیم های آمریکایی روی آورده است. تا زمانی که باشگاه تراکتور به صورت رسمی فورچونه را آزاد نکند، نمی تواند در تیم دیگری حضور داشته باشد.

این سایت هم به نقل از فورچونه نوشته است: هنوز منتظر نامه سرانجام همکاری ام از سوی تراکتور هستم. نمی دانم چرا آنها این کار را می نمایند ولی این شرایط کمی خسته نماینده شده است. مدیران باشگاه به من گفتند که می خواهند قراردادم را فسخ نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 614

به "کوین فورچونه: ماجرای من با باشگاه تراکتور خسته کننده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوین فورچونه: ماجرای من با باشگاه تراکتور خسته کننده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید