کی&zwnjروش گزینه سرمربیگری تیم الریان قطر با حضور شجاع خلیل&zwnjزاده!

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش سه روز پیش بعد از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، از راهنمایی تیم ملی این کشور کنار رفت.

کی&zwnjروش گزینه سرمربیگری تیم الریان قطر با حضور شجاع خلیل&zwnjزاده!

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کی روش که به مدت هشت سال راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت و دو بار متوالی با این تیم راهی جام جهانی شد، در کلمبیا کمتر از دو سال دوام آورد و بعد از دو باخت متوالی به اروگوئه و اکوادور در مرحله انتخابی جام جهانی قطر، از تیم کلمبیا کنار رفت.

با جدایی کی روش از کلمبیا، نام‌های مختلفی برای جانشینی وی در این کشور مطرح می‌گردد. از سوی دیگر، خبرهایی درباره آینده این مربی پرتغالی منتشر می‌گردد و نام او را به تیم‌های ملی مختلف برای سرمربیگری منتسب می‌نمایند.

در تازه‌ترین و جدی ترین خبر در این مورد، یک روزنامه نگار شاغل در رسانه‌های پرتغال اطلاع داد که باشگاه الریان قطر خواستار به خدمت دریافت کارلوس کی روش است.

آگیره سرمربی الریان از مدتها پیش اعلام نموده بود قصد ندارد در این تیم کار کند ولی مسئولان باشگاه او را متقاعد کردند که تا ماه دسامبر در الریان بماند تا آنها هم سرمربی جدید خود را انتخاب نمایند.

برونو آندراده خبرنگار شاغل در روزنامه ابولا و سایت گل پرتغال ابتدا اعلام نمود الریان با پیشنهاد سالی 5 میلیون دلار به دنبال جذب آبل فریرا بوده است اما فریرا از این پیشنهاد استقبال ننموده است.

این روزنامه نگار در ادامه در توییتر خود نوشت: بعد از فریرا مسئولان الریان روز گزینه‌های دیگر کار می‌نمایند: کارلوس کی روش، ویتور پری را و وینچنزو مونتلا. اولین گزینه (کی روش) ممکن است به زودی جدی گردد چون به تازگی کلمبیا را ترک نموده است.

به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش سابقه سرمربیگری در تیم‌های باشگاهی چون منچستریونایتد انگلیس، رئال مادرید اسپانیا و ناگویا ژاپن را در کارنامه دارد اما بیشتر تمایل به کار در تیم‌های ملی داشته است.

هرچند بعید به نظر می‌رسد کی روش به پیشنهاد الریان پاسخ مثبت بدهد اما حضور او در فوتبال حاشیه خلیج فارس می‌تواند به جذابیت بیشتر لیگ ستارگان قطر برای طرفداران فوتبال ایران و بخصوص تقابلش با لژیونرهای ایرانی شاغل در قطر یاری کند.

نکته جالب توجه این است که شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس هم در تیم الریان حضور دارد؛ بازیکنی که برای نخستین بار توسط کی روش به اردوهای تیم ملی ایران دعوت شد اما در ادامه مورد غضب این مربی نهاده شد و حتی باوجود درخشش در تیم پرسپولیس، راهی به اردوهای تیم ملی پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1225

به "کی&zwnjروش گزینه سرمربیگری تیم الریان قطر با حضور شجاع خلیل&zwnjزاده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی&zwnjروش گزینه سرمربیگری تیم الریان قطر با حضور شجاع خلیل&zwnjزاده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید