شروع نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور آماده افتتاح سمنان و فیروزکوه

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از شروع نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور آماده افتتاح سمنان و فیروزکوه اطلاع داد و گفت: فرایند ساخت طرح های عمرانی و زیرساختی با سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان شتاب گرفته است.

شروع نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور آماده افتتاح سمنان و فیروزکوه

منوچهر فخری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اضافه نمود: قول و قرارهای خوبی در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان انجام شد و تحقق برنامه و تصمیم های در نظر گرفته شده در این سفر، فرایند تکمیل طرح های عمرانی در حال ساخت را شتاب می بخشد.

وی اعلام نمود: در محور سمنان-فیروزکوه طرح نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر در حال اجرا است و در حوزه تهران هم باید کوشش گردد برای تکمیل این طرح همسان با بخش سمنان اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان توضیح داد: در سفر وزیر راه و شهرسازی در حوزه راه شرق استان سمنان، برنامه های خوبی گزارش شد که با پیگیری های مستمر برای برطرف مسائل در این حوزه اقدام گردد.

فخری ادامه داد: راه و محورهای ارتباطی یکی از شاخص های توسعه مالی استان سمنان است که باید مسئولان برای ساخت و تکمیل طرح های زیرساختی در این حوزه همیشه در کوشش باشند.

وی افزود: بازدید از آزاد راه حرم تا حرم، جاده در حال ساخت سرخه-سمنان و دامغان و معلمان و افتتاح بخشی از محور شاهرود-آزادشهر در سفر 2 روزه وزیر راه و شهرسازی برنامه ریزی شده بود و تحقق وعده های وزیر در این سفر نیازمند پیگیری مستمر است.

فخری گفت: بازسازی هشت نقطه حادثه خیر در جاده های استان سمنان و کاهش 30 درصدی سوانح رانندگی با کوشش مسئولان و مردم محقق شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1366

به "شروع نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور آماده افتتاح سمنان و فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نصب نیوجرسی در 10 کیلومتر از محور آماده افتتاح سمنان و فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید