آموزش خود آرایی صورت با کمترین ابزار به صورت گام به گام

به گزارش مجله 90 جعبه، برای همه خانم ها مهم است که همیشه آراسته و زیبا باشند. این آراستگی نه تنها باعث جذابیت خانم ها می گردد، بلکه اعتماد به نفس آن ها را نیز افزایش می دهد.بیشتر خانم ها می خواهند، تا همیشه چهره مطلوب خود را داشته باشند. به همین جهت، خودآرایی این روزها بر سر زبان ها افتاده است.

آموزش خود آرایی صورت با کمترین ابزار به صورت گام به گام

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

آموزش خود آرایی با ابزار ساده

ابزار و وسایل مورد احتیاج: ابزار مورد احتیاج این دوره، همان ابزاری است که همه خانم ها در کیف های شخصی خود حمل می نمایند. خط چشم مایع، جامد، فون متعادل سازی چهره چرب،خشک،نیمه چرب، مداد چشم چرب، رژگونه پودری، چرب، رژلب پالتی،ماتیکی،مایع، برق لب کرم، مایع، انواع ریمل رنگی، بری دار ،شانه ای،کرم مرعوب نماینده کرمی، پاک نماینده پوست، شیرپاک کن، انواع لوسیون مایع، قلم خط چشم مویی صفر و یک، قلم خط لب و رژلب مویی.

البته همه اینها صد در صد لازم نیستند و با کمترین وسایل می توانید یک آرایش زیبا انجام دهید که در ادامه آن را خواهید آموخت.

مراحل انجام خودآرایی شیک و لایت

  • پوست صورت خود را با استفاده از مرطوب نماینده یا کرم زیرساز آرایشی، آماده کنید. مقدار کمی کرم مرطوب نماینده و یا زیرساز آرایشی، صورتتان را برای آرایش آماده می نماید و منافذ باز صورت را برای یک آرایش بی عیب می پوشاند.
  • با انگشت یا برس آرایشی، کمی کرم پودر یا پنکیک سبک را فقط در جاهایی که احتیاج است، مثل زیر چشم برای پنهان کردن حلقه های سیاه، اطراف بینی برای مخفی کردن سرخی پوست، و یا هرجای دیگری بزنید. آهسته و با نوک انگشت پودر را پخش کنید.
  • روی قسمت هایی که نمی خواهید برق بزنند مثل اطراف بینی، زیر چشم و پیشانی، کمی پودر فیکس نماینده آرایش بزنید. لازم نیست پودر را برای تمام صورت بهره ببرید! از یک برس عظیم صورت برای اینکار بهره ببرید.
  • با انگشتتان کمی کرم پودر روشن یا کانسیلر سبک زیر چشم، روی استخوان بینی و قسمت بالایی لب بزنید. به این کار کانتورینگ صورت گفته می گردد.
  • با انگشت یا برس سایه، کمی سایه چشم کرمی به پشت چشمتان بزنید. توصیه ما سایه چشم قهوه ای تیره است! انتهای سایه را با دست یا برس کاملا پخش و محو کنید. اگر در طول روز، سایه چشم در چین های پلکتان جمع شد، کافیست آنرا با انگشت دوباره پخش کنید.
  • برای گونه و لب هایتان، رنگ مرجانی یا صورتی کم رنگ انتخاب کنید. کمی از رژ گونه به استخوان گونه تان بزنید و با انگشت کاملا محو کنید. سپس یک رژ لب همرنگ رژ گونه تان بزنید.
  • تمام شد! این آرایش بیشتر از 5 دقیقه طول نخواهد کشید. یک روز صبح که دیرتان شده، این آرایش را امتحان کنید. همچنین از انواع کرم پودر، کانسیلر و سایه ای که مناسب پوستتان است هم می توانید بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: آموزش پاک کردن آرایش در خانه

سخن آخر

بیشتر خانم ها جوان به خودآرایی علاقه مند هستند شما می توانید با رعایت تکنیک های اساسی آرایشی صورت خود را به زیبایی میکاپ کنید. در این مطلب ترفندهای خودآرایی صورت را ملاحظه خواهید کرد. خودآرایی احتیاجمند مهارت و حوصله است شما می توانید با تمرینات زیاد در خود آرایی ماهر شوید. اگر شما مهارت کافی را در خودآرایی کسب کنید برای میکاپ خود دیگر احتیاجی به آرایشگاه رفتن ندارید.

در سرانجام به شما پیشنهاد می کنیم برای یادگیری یکی ترفندهای خودآرایی به مطلب آموزش آرایش لب باریک سری بزنید. نظرات و تجربیات خود خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1155

به "آموزش خود آرایی صورت با کمترین ابزار به صورت گام به گام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش خود آرایی صورت با کمترین ابزار به صورت گام به گام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید