آن آقا به هیچ اصولی پایبند نبود

به گزارش مجله 90 جعبه، حسن روحانی گفت: دولت بعد آمریکا هر کسی که باشد، در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد و راهی جز این ندارند. آن ها تسلیم فشار افکار عمومی، مقاومت و صبر ملّت ایران خواهند شد.

آن آقا به هیچ اصولی پایبند نبود

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، حجّت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه 15 آبان) در آیین بهره برداری از مرحله نخست طرح ملّی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری کشور که از طریق ارتباط تصویری برگزار گشت، با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم یکی از طرح های بزرگ و بزرگ و برای برخی در ابتدا باور ناکردنی را به افتتاح برسانیم.

وی با بیان اینکه امسال پروژه های مهمی را تا پایان سال و اوایل سال آینده افتتاح خواهیم کرد، شرح داد: این پروژه ها، پروژه های تاریخی برای کشور خواهند بود.

روحانی در ادامه گفت: این پروژه پروژه ای باور ناکردنی بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد و به راستی این خط انتقال آب را خط انتقال امید می نامیم چون فقط آب را به فلات مرکزی منتقل نکرد، بلکه امید را فلات مرکزی رساند. همه کشاورزان، صنعت گران و مردم امیدوار می شوند و من انتقال این امید را به ملّت بزرگ ایران تبریک می گویم.

رئیس جمهور با بیان اینکه طرح های بسیار بزرگی را تا پایان دولت به اتمام خواهیم رساند، گفت: طرح احیای دریاچه ارومیه را خواهیم داشت که آن هم بی نظیر است و به ثمر می رسد. پروژه بزرگی که نفت را از گوره به جاسک خواهیم برد و اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: به کوری چشم آن ها که فکر می کردند با تحریم و فشار، ملت ایران را متوقف یا طرح های توسعه ای این ملت بزرگ را متوقف می کنند، علی رغم فشار و تحریم و علی رغم این که یک دولت تروریست در آمریکا روی کار بوده، قدم های بسیار بزرگی برداشتیم.

تعداد بازدید : 64

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

رئیس جمهور با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: دولت بعد آمریکا هر کسی که باشد، در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد و راهی جز این ندارند. آن ها تسلیم فشار افکار عمومی، مقاومت و صبر ملّت ایران خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم پیروزیت ملت ایران، افتتاح همین پروژه هاست. افتتاح این پروژه ها دلیل واضحی است بر اینکه ملت ما نمی ایستد و زانو خم نمی کند و بی تردید ان شاءالله می توانیم در برابر دشمنان هم پیروز شویم و آن ها را وادار کنیم باز بیایند و قانون و مقرارت و پیمان را اجرا کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1213

به "آن آقا به هیچ اصولی پایبند نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن آقا به هیچ اصولی پایبند نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید